Ik zeg ook niet dat het te laat is natuurlijk. Het is niet zo dat ik hem nou ineens niet meer leuk vind, maar het initiatief tot een verder contact moet maar van hem komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je hebt dus een termijn waarbinnen een man moet reageren, anders hoeft het al niet meer?
en hoe lang is die termijn dan?
volgens mij was het toch een paar dagen geleden dat je die lift kreeg - ik kan me best voorstellen dat betrokkene misschien wel een hele week wacht, of nóg langer!
(maar goed, dat kan dus nog, want hij heeft jouw nummer nog wel. Gaan we vanuit. )
Ach, ik ben in een dergelijke toestand wel eens vergeten op te hangen en met degene die wel lijfelijk aanwezig was een uitgebreid gesprek begonnen over degene die dus nog aan de lijn hingquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Vrijdagavond was ik echt zat en toen belde hij me. Ik heb echt een hoop onzin uitgekraamd!![]()
Pijnlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik ben in een dergelijke toestand wel eens vergeten op te hangen en met degene die wel lijfelijk aanwezig was een uitgebreid gesprek begonnen over degene die dus nog aan de lijn hing.
maar dronken mensen spreken meestal wel de waarheidquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als iemand mij leuk vind, dan moet hij dat maar laten merken. Laat ze maar moeite doen. En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzo![]()
Dan zou ik hem waarschijnlijk uitschelden omdat hij me niet beltquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
maar dronken mensen spreken meestal wel de waarheid![]()
Dat ben ik al een tijdje! Alleen de ene dag wat meer happy als de andere maar kga niet meer klagen zoals ik in het begin deed, als ik op mezelf terugkijk dan denk ik van mjah wat was je weer een kneus die periode. Maar in de tussentijd heb ik best veel geleerd waardoor mijn beeld van het leven aardig veranderd is op een positieve manierquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Happy single dus!
oe, aangename verrassing!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:08 schreef hugo2409 het volgende:
Btw Garisson nog bedankt voor je ideeën een deel of 2 a 3 geleden, heeft me toch weer een ander inzicht gegeven
Gefeliciteerd Whoeps!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
Vraag het d'r nog 's in SC.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Whoeps!
Heb je nog een feest gepland ?
WTH me too! gefeliciteerd jijquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
Autsj, niet geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn uni verhaal valt even in duigen
En heb ook nog geen date of zo
nou ja half maar ik wil niet
gewoon doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn uni verhaal valt even in duigen
En heb ook nog geen date of zo
nou ja half maar ik wil niet
Heb je hem al via de telefoon gesproken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef Fleurezeur het volgende:
Oh bah, ik zit echt met een serieus probleem op relationeel gebied!
Ik zit al een tijdje op MSN met een hele bijzondere man, we hebben gesprekken tot diep in de nacht over de meest verschillende onderwerpen ( zijn werk, mijn studieplannen, levensbeschouwing, kunst, architectuur, waarom komt tandpasta altijd zo netjes gestreept uit de tube?), en ik heb gewoon het gevoel dat hij een ontzettend lieve en leuke man is, ik wil hem daarom graag ontmoeten, en hij mij!
Maar nu het enige probleem, mijn ouders! Ik word gek van ze. De man in kwestie is 29, en toen ik een gesprek met hun erover aanging wilden ze er niets van weten, en wilden zeker niet dat ik hem ontmoet! ( je bent 19, 10 jaar is toch echt te gek, hij is een buitenstaander blablblabla internet niet te vertrouwen blablabla). Ze zijn gewoon erg voorzichtig.
Toen ik mijn vader vanmiddag heel lief en open vroeg waarom hij het niet goed vond antwoordde hij met ,, je bent mijn enige dochter, daar ben ik erg zuinig op, je bent zo'n zacht meiske". Ik snap er maar weinig van.
En nu zit ik hier. Ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Ik houd zielsveel van mijn ouders en respecteer ze....moet ik me bij hun besluit neerleggen of stiekem hem ontmoeten? Ik weet het niet....![]()
Het gaat er niet om wie het is, maar hoe ik dit op moet lossen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
je bedoelt met man in kwestie winterapfel?
Nee, hij heeft me al vaak zat zijn nummer gegeven, maar ik ben bang dat als we gaan bellen, ik nog meer gehecht ga raken, wat ik niet wil nu het nog niet zeker is of ik de ,,zegening" van mijn ouders krijg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Heb je hem al via de telefoon gesproken?
whehhequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie het is, maar hoe ik dit op moet lossen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |