abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50441909
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

je hebt dus een termijn waarbinnen een man moet reageren, anders hoeft het al niet meer?
en hoe lang is die termijn dan?

volgens mij was het toch een paar dagen geleden dat je die lift kreeg - ik kan me best voorstellen dat betrokkene misschien wel een hele week wacht, of nóg langer!
(maar goed, dat kan dus nog, want hij heeft jouw nummer nog wel. Gaan we vanuit. )
Ik zeg ook niet dat het te laat is natuurlijk. Het is niet zo dat ik hem nou ineens niet meer leuk vind, maar het initiatief tot een verder contact moet maar van hem komen.
pi_50441920
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Vrijdagavond was ik echt zat en toen belde hij me. Ik heb echt een hoop onzin uitgekraamd!
Ach, ik ben in een dergelijke toestand wel eens vergeten op te hangen en met degene die wel lijfelijk aanwezig was een uitgebreid gesprek begonnen over degene die dus nog aan de lijn hing .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50442025
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ach, ik ben in een dergelijke toestand wel eens vergeten op te hangen en met degene die wel lijfelijk aanwezig was een uitgebreid gesprek begonnen over degene die dus nog aan de lijn hing .
Pijnlijk!
pi_50442143
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Als iemand mij leuk vind, dan moet hij dat maar laten merken. Laat ze maar moeite doen. En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzo
maar dronken mensen spreken meestal wel de waarheid
pi_50442426
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

maar dronken mensen spreken meestal wel de waarheid
Dan zou ik hem waarschijnlijk uitschelden omdat hij me niet belt en daarna terugkrabbelen omdat ik hem best wel leuk vind. Therefore: nummer gewist.
pi_50442499
Ik meld me vandaag ook weer, tis weer een week geleden dak me voor het laatst gemeld heb hier (lees wel elke dag een btje wat er gepost is ). Weer en week verder en nog steeds single... maar het is wel onwijs gezellig .

Volgende week klaar met me stage waardoor ik opeens zeeën van tijd heb, dus tijd om me verder te ontwikkelen (aangezien me stage niet meer helemaal aansluit bij wat ik volgend jaar ga doen zit ik hier een beetje me tijd uit en wil ik me examen nog even gaan halen zodat ik een papiertje heb ). Na me stage weer eens me gitaar oppakken en nu me hoofd er niet vanaf laten brengen, ik wil het toch ooit leren. Volgende week trouwens ook met wat mensen die ik nu een paar maandjes ken naar een festival, hopelijk is mijn geld dan al binnen.

Dat was even wat info die niet bepaald nuttig was maar wat ik wel wilde vermelden hier . Ook schijn ik nog niet zo goed te kunnen communiceren waar ik weer verder aan moet wil gaan werken. Aan aandacht geen tekort veel mensen waar ik tegenwoordig bij kan staan met uitgaan (alleen moet ik wat vaker rondlopen schijnt ). Afgelopen zaterdag weer nieuwe mensen leren kennen en met oude bekenden gesproken was enorm gezellig. En nu ga ik weer verder met me tijd uitzitten op stage.

Btw Garisson nog bedankt voor je ideeën een deel of 2 a 3 geleden, heeft me toch weer een ander inzicht gegeven
pi_50442575
Happy single dus!
pi_50442701
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Happy single dus!
Dat ben ik al een tijdje! Alleen de ene dag wat meer happy als de andere maar kga niet meer klagen zoals ik in het begin deed, als ik op mezelf terugkijk dan denk ik van mjah wat was je weer een kneus die periode. Maar in de tussentijd heb ik best veel geleerd waardoor mijn beeld van het leven aardig veranderd is op een positieve manier

En jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:33:08 #134
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50443300
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:08 schreef hugo2409 het volgende:

Btw Garisson nog bedankt voor je ideeën een deel of 2 a 3 geleden, heeft me toch weer een ander inzicht gegeven
oe, aangename verrassing!

vergeef me als ik niet meer precies weet wat ik gezegd heb dan... ik onthou niet alles wat ik uitkraam en al zeker niet van 2 of 3 delen geleden!
Maar ben blij dat je er wat aan gehad hebt. je klinkt iig erg positief!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50443692
Gefeliciteerd inderdaad
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:21:48 #136
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_50458801
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
Gefeliciteerd Whoeps!

Heb je nog een feest gepland ?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_50459459
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef webspider het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Whoeps!

Heb je nog een feest gepland ?
Vraag het d'r nog 's in SC.
pi_50459512
Mijn uni verhaal valt even in duigen
En heb ook nog geen date of zo
nou ja half maar ik wil niet
pi_50459546
Happy Bday WD
pi_50470980
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
WTH me too! gefeliciteerd jij
pi_50471252
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Autsj, niet geslaagd?

Wat is er mis met die jongen?
pi_50476511
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon doen
slechter word je er toch niet van?
pi_50476785
IK ben wel... of toch nie single... uhm het is zo´n gevalletje van... we vinden elkaar leuk maar we willen niet te hard van stapel lopen... dus hebben we niets, maar toch ook weer wel... JEZUS... single zijn is soms toch makkelijker hahaha.
pi_50479390
Goedemorgen allemaal weer, hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Nog steeds single nog steeds happy en nog steeds verveeld op me stage -_-'. Alleen is het deze week wel exen val me lastig week geloof ik, wat aan de ene kant wel minder is maar aan de andere kant zit ik hier nu zonder te trillen of emoties (over msn) gesprekken te voeren. (laatste gesprek met die exen was beiden een maandje of 3 geleden toen alles nog vers was enzo) Ze hadden iig positief nieuws beiden, de een is geslaagd voor examen en de ander auto theorie. Ik ben soort van blij voor ze en ik zit soort van mjah en...? was er eigenlijk nog een vraagstelling in dit deeltje?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:32:14 #145
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50499068
Oh bah, ik zit echt met een serieus probleem op relationeel gebied!

Ik zit al een tijdje op MSN met een hele bijzondere man, we hebben gesprekken tot diep in de nacht over de meest verschillende onderwerpen ( zijn werk, mijn studieplannen, levensbeschouwing, kunst, architectuur, waarom komt tandpasta altijd zo netjes gestreept uit de tube?), en ik heb gewoon het gevoel dat hij een ontzettend lieve en leuke man is, ik wil hem daarom graag ontmoeten, en hij mij!

Maar nu het enige probleem, mijn ouders! Ik word gek van ze. De man in kwestie is 29, en toen ik een gesprek met hun erover aanging wilden ze er niets van weten, en wilden zeker niet dat ik hem ontmoet! ( je bent 19, 10 jaar is toch echt te gek, hij is een buitenstaander blablblabla internet niet te vertrouwen blablabla). Ze zijn gewoon erg voorzichtig.

Toen ik mijn vader vanmiddag heel lief en open vroeg waarom hij het niet goed vond antwoordde hij met ,, je bent mijn enige dochter, daar ben ik erg zuinig op, je bent zo'n zacht meiske" . Ik snap er maar weinig van.

En nu zit ik hier. Ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Ik houd zielsveel van mijn ouders en respecteer ze....moet ik me bij hun besluit neerleggen of stiekem hem ontmoeten? Ik weet het niet....
My boobs are ok ! :D
pi_50499583
je bedoelt met man in kwestie winterapfel?
pi_50499614
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef Fleurezeur het volgende:
Oh bah, ik zit echt met een serieus probleem op relationeel gebied!

Ik zit al een tijdje op MSN met een hele bijzondere man, we hebben gesprekken tot diep in de nacht over de meest verschillende onderwerpen ( zijn werk, mijn studieplannen, levensbeschouwing, kunst, architectuur, waarom komt tandpasta altijd zo netjes gestreept uit de tube?), en ik heb gewoon het gevoel dat hij een ontzettend lieve en leuke man is, ik wil hem daarom graag ontmoeten, en hij mij!

Maar nu het enige probleem, mijn ouders! Ik word gek van ze. De man in kwestie is 29, en toen ik een gesprek met hun erover aanging wilden ze er niets van weten, en wilden zeker niet dat ik hem ontmoet! ( je bent 19, 10 jaar is toch echt te gek, hij is een buitenstaander blablblabla internet niet te vertrouwen blablabla). Ze zijn gewoon erg voorzichtig.

Toen ik mijn vader vanmiddag heel lief en open vroeg waarom hij het niet goed vond antwoordde hij met ,, je bent mijn enige dochter, daar ben ik erg zuinig op, je bent zo'n zacht meiske" . Ik snap er maar weinig van.

En nu zit ik hier. Ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Ik houd zielsveel van mijn ouders en respecteer ze....moet ik me bij hun besluit neerleggen of stiekem hem ontmoeten? Ik weet het niet....
Heb je hem al via de telefoon gesproken?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:47:49 #148
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50499627
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
je bedoelt met man in kwestie winterapfel?
Het gaat er niet om wie het is, maar hoe ik dit op moet lossen!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:49:25 #149
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50499682
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Heb je hem al via de telefoon gesproken?
Nee, hij heeft me al vaak zat zijn nummer gegeven, maar ik ben bang dat als we gaan bellen, ik nog meer gehecht ga raken, wat ik niet wil nu het nog niet zeker is of ik de ,,zegening" van mijn ouders krijg.
pi_50499693
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wie het is, maar hoe ik dit op moet lossen!
whehhe
doen wat jezelf wilt je bent 19 je ouders kunnen je niet tegen houden, als het goed voelt moet je het fijn doen je bent meerderjarig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')