en je nick name betekent prinses in het italiaansquote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ze?? ik ben een meisje en val op jongens..
net alsof ik op de 1e date mijn semi naakte lichaam ga tonen![]()
als een meid dat al niet wil doen dan hoeft ze niet meer terug te komen ook hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en je nick name betekent prinses in het italiaans![]()
Alleen helemaal naakt?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ook gek haalt dierentuin als een goed voorbeeld aan.. ook kan je een workshop gaan doen.. kan iets heel grappigs zijn of iets heel moeilijks..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is leuk om te doen voor een (semi) date buiten bioscoop, uit eten, terrassje..
dat vind ik dan zelf echt kansloos maar dat is natuurlijk persoon gebondenquote:
er zit wel een verhaal achterquote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat vind ik dan zelf echt kansloos maar dat is natuurlijk persoon gebonden
oke dat wist ik dan weer nietquote:
uhm ken ik jou?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of aardbeien eten bij die ene groenteboer in scheveningen
Je komt hier dus niet om te benadrukken dat je een sympathyfuck nodig hebt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef SomethingAboutMary het volgende:
In dit geval: zo iets lulligs heb ik een man nog nooit aangedaan
Al ben ik ook niet echt een lieverdje
Laat ik de loser dan maar weer zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef SomethingAboutMary het volgende:
generalisatie is ook niet allesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:29 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Die daarmee gemaakt heeft dat ik weer zeker weet dat het beter is om single te blijven dan belazerd te worden
Wat heeft liegen met wel of niet lief zijn te maken? Daarbij vind ik je nogal naief voor iemand uit '76.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kan er anders prima mee levenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Conclusie: je bent o nzeker over jeze3lf. Hebt aandacht nodig van anderen om jezelf te laten zien dat je WEL de moeite waard bent. Ik zou die verlangens naar aandacht eens naast je neer leggen en je eens goed verdiepen in jezelf. Vanuit een psychologisch oogpunt zeg ik dat je hang naar aandacht je alleen maar ongelukkig kan maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |