en je nick name betekent prinses in het italiaansquote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ze?? ik ben een meisje en val op jongens..
net alsof ik op de 1e date mijn semi naakte lichaam ga tonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als een meid dat al niet wil doen dan hoeft ze niet meer terug te komen ook hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
net alsof ik op de 1e date mijn semi naakte lichaam ga tonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en je nick name betekent prinses in het italiaansom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen helemaal naakt?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik accepteer de cookies.
ook gek haalt dierentuin als een goed voorbeeld aan.. ook kan je een workshop gaan doen.. kan iets heel grappigs zijn of iets heel moeilijks..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is leuk om te doen voor een (semi) date buiten bioscoop, uit eten, terrassje..
dat vind ik dan zelf echt kansloos maar dat is natuurlijk persoon gebondenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Miss_S het volgende:
ik ga bowlenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ook grappigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
er zit wel een verhaal achterquote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat vind ik dan zelf echt kansloos maar dat is natuurlijk persoon gebondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oke dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er zit wel een verhaal achterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhm ken ik jou?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of aardbeien eten bij die ene groenteboer in scheveningen
Over all; women do it more.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef SomethingAboutMary het volgende:
MEN SUCKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je komt hier dus niet om te benadrukken dat je een sympathyfuck nodig hebt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef SomethingAboutMary het volgende:
In dit geval: zo iets lulligs heb ik een man nog nooit aangedaan
Al ben ik ook niet echt een lieverdje
Laat ik de loser dan maar weer zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef SomethingAboutMary het volgende:
generalisatie is ook niet allesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:29 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Die daarmee gemaakt heeft dat ik weer zeker weet dat het beter is om single te blijven dan belazerd te worden
Wat heeft liegen met wel of niet lief zijn te maken? Daarbij vind ik je nogal naief voor iemand uit '76.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kan er anders prima mee levenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Conclusie: je bent o nzeker over jeze3lf. Hebt aandacht nodig van anderen om jezelf te laten zien dat je WEL de moeite waard bent. Ik zou die verlangens naar aandacht eens naast je neer leggen en je eens goed verdiepen in jezelf. Vanuit een psychologisch oogpunt zeg ik dat je hang naar aandacht je alleen maar ongelukkig kan maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop