Sorry je weet dat ik Natas op MUTE zet!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik werd wakker door het onweer hier, en lees niks over het gesperk tussen Melisa en Natasja.
Fijne COS.![]()
Maar waarom is Jaap dan niet in de plaats van Angelique gekomen, die was toch al eerder weg. ik vind het zo'n rare redenering. Of zijn de regels zo, ik zie de logica er niet zo van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Nogmaals:
Brian
Natasia
Nicolaas -> Nathaneal -> Eric
Stephan -> Weggestemd
Ilona -> Jaap
Angelique -> ?
Bart -> Nicolaas -> Weggestemd
Nena -> Amanda
Eveline -> Huub
Sylvia -> Lieke
cup d doen zeer au etc etcquote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik werd wakker door het onweer hier, en lees niks over het gesperk tussen Melisa en Natasja.
Fijne COS.![]()
Nasty liep Amanda af te zeiken over haar domheid en goedkope gedrag, melise zei dat ze er geen reet van geloofd dat Amanda d´r tieten niet echt zijn,.. en verder alleen maar blablabla!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijne COS.![]()
Ik lees morgen de SV van VOL welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry je weet dat ik Natas op MUTE zet!!!!![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijne COS.![]()
Ze is nu weer helemaal bijgepraat.quote:
Op zich prima...maar het gaat altijd over andere vrouwen...of over Lieke, of over Amanda...quote:
Officieel weten we niet wie voor wie in de plaats is gekomen, maar als Bart vrijwillig vertrekt en niet al te lang daarna komt er een nieuwe, dan werd die gezien als de plaatsvervanger van Bart. Maar die persoon zou je in principe idd net zo goed kunnen zien als de plaatsvervanger van Angelique.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar waarom is Jaap dan niet in de plaats van Angelique gekomen, die was toch al eerder weg. ik vind het zo'n rare redenering. Of zijn de regels zo, ik zie de logica er niet zo van eerlijk gezegd.
Ok, dan ben ik toch niet helemaalquote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Officieel weten we niet wie voor wie in de plaats is gekomen, maar als Bart vrijwillig vertrekt en niet al te lang daarna komt er een nieuwe, dan werd die gezien als de plaatsvervanger van Bart. Maar die persoon zou je in principe idd net zo goed kunnen zien als de plaatsvervanger van Angelique.
je hebt het een beetje omgedraaid, melissa zat amanda een beetje af te zeiken, voor natas haar doen heeft ze weinig over amanda gezegd, wel beaamd, maar uiteindelijk heeft natas wel gezegd dat ze amanda een schatje vindt.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Nasty liep Amanda af te zeiken over haar domheid en goedkope gedrag, melise zei dat ze er geen reet van geloofd dat Amanda d´r tieten niet echt zijn,.. en verder alleen maar blablabla!
DOE NOU NIET!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Natas en Milton zijn nog zulke dikke vrienden dat ze Huub wel even voor haar omlegt
Linkje??quote:Op zondag 10 juni 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Ohhh dat filmpje op de site van Jaap is echt superrrrrrrrrrrrrrrr. Heeft BAN hem al gezien ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |