Lieke is al in de plaats van Sylvia gekomen. De plek van Angelique is nooit opgevuld.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
als het echt zo zijn, dan in de plaats van Syl
Ipv Ilona toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Misschien wel van Eric![]()
Nee effe serieus... er moet er nog eentje bij, dan zijn er 8. Er moeten er 10 zijn maar er zijn er inmiddels 2 uitgestemd. Dat maakt 8.
Die vergissing heeft ze al vaker gemaakt. Maar elke streamer weet wat ze bedoelt.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
natasia zegt gewoon dr bergman, dat is toch niet de naam van die gast
Eric of Jaap (weet niet meer precies wie) is er ingekomen nadat Ilona eruit ging. Ik dacht Jaap.quote:
oh mij god!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft BAN t filmpje al gezien op Kingjaap.nl?
Ik vind m briljant
Ik nog 3 en ik doe t niet meer ben aan het afkicken, kijk eigenlijk nog maar een kwartietje per dag.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
Ik heb nog 5 dagen streams. Ik zit ernstig in dubio of ik weer voor een maand ga betalen![]()
Zou idd kunnen. Ik weet het niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric of Jaap (weet niet meer precies wie) is er ingekomen nadat Ilona eruit ging. Ik dacht Jaap.
quote:
Nogmaals:quote:
Ik heb het elf dagen volgehouden zonder streamsquote:Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik nog 3 en ik doe t niet meer ben aan het afkicken, kijk eigenlijk nog maar een kwartietje per dag.
goed tochquote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Marieke_B het volgende:
Wat een stoker is die Melissa!
Ik werd wakker door het onweer hier, en lees niks over het gesperk tussen Melisa en Natasja.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik kijk nu een uur streams en heb melissa nog geen klap zien uitvoeren.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Nogmaals:
Brian
Natasia
Nicolaas -> Nathaneal -> Eric
Stephan -> Weggestemd
Ilona -> Jaap
Angelique -> ?
Bart -> Nicolaas -> Weggestemd
Nena -> Amanda
Eveline -> Huub