ja hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, heb je geld over en graaf je even mee om hem in de grond te krijgen?![]()
Hoi ! Ik ben van de partij !quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ja,hoi, Juli meet bij mij thuis. Bikinimeet. Met waterpret en rakteijsjes.
yup, ik meen hetquote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Wat? Meen je dat nou echt, Alex?
Damn, dan ga ik snel hardlopen om in shape te zijn tegen die tijd.
lama weten als je ergens hulp mee nodig hebtquote:
Goedplan!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef Tangarine het volgende:
als het mooi weer is, kunnen we wellicht een keer plantsoenen ofzo deze week?
Wat voor auto?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja hoorIk kan het heul wel betalen
Maar ik heb liever een auto
Dat dus.quote:
zal ik doen, dank je voor het aanbodquote:Op zondag 10 juni 2007 21:52 schreef Tangarine het volgende:
[..]
lama weten als je ergens hulp mee nodig hebt
Ik heb cursus windsurfen komende paar dagen van de ACLO. Weet alleen niet waar ik moet verzamelen. Er staat Kardinge, maar ja waar op Kardinge. Ik heb geen flauw idee.(iemand een idee? anders ga ik morgen ff langs bij de ACLO) En het wordt niet heel super weer komende week geloof ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus.
EN DEZE KEER WEL OP TIJD ZEGGENIk ben woensdag en donderdag op het werk om 12 uur vrij.
Kardinge strand is niet zo heel groot, ik neem aan dat je tenminste va het strand begint. In het midden staat een huisje met doches ed dat lijkt mij een logisch puntquote:Op zondag 10 juni 2007 22:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik heb cursus windsurfen komende paar dagen van de ACLO. Weet alleen niet waar ik moet verzamelen. Er staat Kardinge, maar ja waar op Kardinge. Ik heb geen flauw idee.(iemand een idee? anders ga ik morgen ff langs bij de ACLO) En het wordt niet heel super weer komende week geloof ik.
Even van tevoren zeggen. Dan moet het wel lukken denk ik. Niet zoveel school meer. Alleen wat verslagen inleveren.
Ik denk mss gewoon in de hal.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik heb cursus windsurfen komende paar dagen van de ACLO. Weet alleen niet waar ik moet verzamelen. Er staat Kardinge, maar ja waar op Kardinge. Ik heb geen flauw idee.(iemand een idee? anders ga ik morgen ff langs bij de ACLO) En het wordt niet heel super weer komende week geloof ik.
Even van tevoren zeggen. Dan moet het wel lukken denk ik. Niet zoveel school meer. Alleen wat verslagen inleveren.
Hehe, ja dan kan dat wel idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:14 schreef Aryon het volgende:
Ik zie wel. Ik vraag het morgen wel even bij de ACLO waar het precies is. Net zo handig. Toch 5 min. van mijn kamertje vandaan dus...
School voor mij.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus.
EN DEZE KEER WEL OP TIJD ZEGGENIk ben woensdag en donderdag op het werk om 12 uur vrij.
Trustequote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef maok het volgende:
Maar nu ga ik slapen, slaap lekker iedereen
.
Speciaal voor Alexxxxx: Hiermee bedoel ik dat ik ga slapen
ik vrees dat ik geen tijd hebquote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef Tangarine het volgende:
als het mooi weer is, kunnen we wellicht een keer plantsoenen ofzo deze week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |