quote:Op zondag 10 juni 2007 20:49 schreef Renesite het volgende:
Ik heb het eerste topic geopendDus ik snijd het taartje aan
ja, maar er is toch niemand die afreist naar een kutgat waar niet eens een bus naartoe gaatquote:Op zondag 10 juni 2007 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van mij heeft ook iedereen geloof ik
zonder jou hadden we elkaar allemaal niet gekend en was ons leven nog grijs en grauw.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:49 schreef Renesite het volgende:
Ik heb het eerste topic geopendDus ik snijd het taartje aan
Geen dankquote:Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zonder jou hadden we elkaar allemaal niet gekend en was ons leven nog grijs en grauw.
Eeuwige dank daarvoor!.
en lijn 72!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, maar er is toch niemand die afreist naar een kutgat waar niet eens een bus naartoe gaat.
En nou jij weer: "Jawel, er gaat wél een bus naartoe! Lijn 54!".
mensen zoals ikquote:Op zondag 10 juni 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb in iedergeval heel veel aan dit topic overgehouden. supertoffe mensen ontmoet die ik anders nooit had ontmoet.
Allemaal jaloers!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef Faelivrin het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk zoveel friezen in dit topic?![]()
waarom niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:09 schreef Faelivrin het volgende:
Zou niet graag in Groningen wonen, eigenlijk eerlijk gezegt.
Amen. Ik heb in Heerenveen gewoond en Groningen is uiteraard waaay coolerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon liever in Groningen dan in Heerenveen, denk ik. Abe Lenstra-stadion
.
Druk/gaotisch/wild.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik woon liever in Groningen dan in Heerenveen, denk ik. Abe Lenstra-stadion
.
Ik heb ook nog nooit ergens anders gewoond (ja bij mn ouders in een klein dorp), maar ik vind Groningen wel een relaxte stad om in te wonen eigenlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:16 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Druk/gaotisch/wild.![]()
Haha, nee heb geen idee. Vooroordelen, heb er nog nooit gewoond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |