Ik beheer het magazijn van onze nationale ambulancefabriekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik heb ook geen zin in morgen. Stomme dingen doen. Maar als alles morgen goed gaat, voel ik me hopelijk de rest vd week ook beter.
Uitstellen.
Problemen direct oplossen.
Fyi, ik ben pas de laatste tijd irritant veel aanwezig hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen dank
DaD had anders geen dagelijkse invulling van dr studentenleven gehad.Geen dank
*open doetquote:Op zondag 10 juni 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
*ogen dicht trrekt
Wel witbierquote:
Hlaf 8 sochtends neem ik aanquote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef freecell het volgende:
- Morgen,
- Zwemmen!
- Parrel,
- half 8,
- Tangaine,
- Freecell
- en misschien Teigan.
Wie nog meer?
Horloge op den kopf houden is niet tofquote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
Ik dacht dat het kwart voor 3 was.bleek het 9 uur 15 te zijn.
Heb jij zulke goede verduisterende gordijnen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
Ik dacht dat het kwart voor 3 was.bleek het 9 uur 15 te zijn.
Zulke goede gordijnen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef maok het volgende:
[..]
Heb jij zulke goede verduisterende gordijnen?![]()
Wel naar trouwens
Ik heb geen horloge.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Horloge op den kopf houden is niet tof
Je kan ook een keer meegaan zwemmenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulke goede gordijnen?
Neen.
Ik keek op de klok, maar zonder lenzen of bril kan ik geen verschil zien tussen die kleine wijzer of die grote.
En omdat ik normaal ergens tussen 2 en 4 uur smiddags wakker wordt..
[..]
Ik heb geen horloge.
Ik heb een mobieltje.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan ook een keer meegaan zwemmen
Sta je eens lekker op tijd op!
Was best prima zwemmen vanmorgen
nee joh gek.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiendag wat is hier in het weekend doorgepost zeg.
boeiend, in het water en door het actief doen wordt je wel lekker wakker!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]opstaan zo rond 6 uur om vervolgens te gaan zwemmen om 7 uur ofzo? weetje hoe vroeg dat voor mij is?
![]()
Ik bedenk me net dat ik al een aantal jaar niet gezwommen heb, whehequote:Op maandag 11 juni 2007 10:21 schreef Tangarine het volgende:
[..]
boeiend, in het water en door het actief doen wordt je wel lekker wakker!
Ja?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja kut, DaD dus.
Ik zwem ook met lenzen, zelfs onderwater somsquote:Op maandag 11 juni 2007 10:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik al een aantal jaar niet gezwommen heb, whehe
Mjah, ik weet niet of dat gaat met lenzen..
Ik heb ook zachte.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef teigan het volgende:
oh, maok, leuke foto van je bij de ffs..
Tangarine, dan heb jij zeker wel zachte lenzen..
En nooit geen problemen gehad ermee? tof.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:39 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zwem ook met lenzen, zelfs onderwater soms![]()
welke bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef teigan het volgende:
oh, maok, leuke foto van je bij de ffs..
Tangarine, dan heb jij zeker wel zachte lenzen..
degene waarbij jij net het plantsoen uitrijdt..quote:
Jaa, jij denkt zeker van aah! we zijn toch in een zwembad, toch bijna helemaal naakt, laat ik dan ook nog maar het zicht ontnemen van mensen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:51 schreef Crack_david het volgende:
lenzen wil wel, alleen met ogen open onder water kun je wat problemen krijgen..
ach.. en anders doe je ze toch uit? als je maar tussen de touwtjes blijft komt het wel goed
Echt net?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef teigan het volgende:
[..]
degene waarbij jij net het plantsoen uitrijdt..
Op de site staan een heleboel foto's, en er zijn er meerdere waar ik op sta, ik zag alleen geen een waarvan je zegt, wat een leuke foto. Nog even kijken dusquote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zag ook al geen maok ffs foto
goedemorgen
Niet vergeten te vermelden dat ik meer dan een half jaar uit deze topicreeks verdwenen was.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:32 schreef maok het volgende:
De posters uit deel 1 die nu nog posten in het Groningen topic:
Peterseliman
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef maok het volgende:
[..]
Op de site staan een heleboel foto's, en er zijn er meerdere waar ik op sta, ik zag alleen geen een waarvan je zegt, wat een leuke foto. Nog even kijken dus
Eensch.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb in iedergeval heel veel aan dit topic overgehouden. supertoffe mensen ontmoet die ik anders nooit had ontmoet.
ah, dus toch die andere site. Die is inderdaad leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef teigan het volgende:
Hij staat op de volgende site: http://rvs01.fotopic.net
en dan een van de eerste foto's van 8 juni
http://rvs01.fotopic.net/p42097888.html
dat ziet er blits uit!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef teigan het volgende:
Hij staat op de volgende site: http://rvs01.fotopic.net
en dan een van de eerste foto's van 8 juni
http://rvs01.fotopic.net/p42097888.html
Ik zie geen Mik eerlijk gezegd....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef maok het volgende:
Deze dat Mik_infra het plansoen uit rijdt is trouwens ook leuk![]()
Het duurt even, maar het kwartje valt....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef maok het volgende:
Deze dat Mik_infra het plansoen uit rijdt is trouwens ook leuk![]()
Tsja, je moet nu 2 munten laten vallen om tot hetzelfde aantal te komenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
[..]
Het duurt even, maar het kwartje valt....
Is ook altijd zo moeilijk sinds de invoering van de euro...![]()
quote:Lutje Paiter van vief zit bie toafel, hai reurt aal wat in zien stamppot sniebonen om.
"Eet dien bord leeg", zegt zien moeke, "in Oafrikoa zollen hail wat kinder bliede weden as ze mor de helfte kregen."
"Ik ook..." zegt lutje Paiter.
*insert radio noord stamgasten lach*quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef Grulez het volgende:
Dan maar even een toepasselijke schitterende Groningse grap erbij![]()
[..]
hehe.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Beetje onleesbaar, maar wel leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hardop lezen, is prima te doen!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beetje onleesbaar, maar wel leuk.
Jaina ligt aan mijn voeten opgerold te pitten. Heeft geen last van het weer geloof ik!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef teigan het volgende:
Het begint weer steeds warmer te worden zeg..
De katten hebben het koelste plekje gevonden, in de slaapkamer, op mijn natte handdoek
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan issie minder leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef maok het volgende:
Maar die grap had toch net zo goed in het Nederlands kunnen zijn, of ligt het aan mij?
Tuurlijk kan ik het wel lezen, maar het blijft die eeuwige strijd hequote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Hardop lezen, is prima te doen!
Het is trouwens een andere streek dan waar ik vandaan kom, bepaalde woorden zou ik anders uitspreken.
Het is wél goed geschreven Gronings. Mensen die dan dingen als "lop'n"in plaats van "lopen" schrijven zijn raar!
Dat zie je ook vaak op tegeltjes en dergelijke, vind ik echt stommiteiten! Ja, Groningers knauwen, en ja, ze schrijven de E wel!
Stamtafel grappen hóren in het Gronings!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef maok het volgende:
Maar die grap had toch net zo goed in het Nederlands kunnen zijn, of ligt het aan mij?
Douchen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil zwemmen/ietsmetwater !
Neequote:
Gatverquote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Tangarine het volgende:
ik zit achter de comp 'met studie bezig', maar mijn productiviteit is echt nul, tis hier 30 graden op mn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |