abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 22:50:04 #151
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50430843
Wat eet Dean al veel zeg Wij mogen blij zijn als Milo 5 x 180 cc drinkt op een dag.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:55:44 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50431112
yep, hij eet en drinkt best veel vind ik, maar hij is keurig op gewicht dus tja, ik laat het maar zo..als ie honger of dorst heeft dan geef ik hem
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50431249
Als Milo lekker op zijn buik slaapt, zou ik het idd zo laten Slaapmeisje. Eva draait ook vaak op haar buik, maar wordt daar heel chagrijnig van omdat ze dan meestal vast komt te liggen tegen de rand van haar bed ofzo. Dus ik leg haar in een slaapzakje en stop haar strak in.

PM-girl, ik maak er maar geen werk van, omdat het maar tijdelijk, en maar voor 1 dag is. Eva lijkt het prima te vinden (behalve dat ze de dag erna moe is), ík erger me vooral. We kaarten het overigens wel mondeling en in haar schriftje aan (bijvoorbeeld de keer dat ze een voeding te weinig heeft gehad, had ik die al genoemd? ). Kozakken, het is de Castagnet. Een heule grote! Ik geloof dat ik toch liever een kleinschalige heb, zoals ons 'eigen' kdv.
Eva en Maria
pi_50431275
Inderdaad veel Quinten drinkt vier keer per dag, geen idee hoe veel Als hij een fles krijgt, gaat er 180 ml in en dat drinkt hij makkelijk weg.

Slaapmeisje, bij Dylan vond ik het ook wat eng toen Dylan op zijn buik draaide. Ook omdat hij het eigenlijk helemaal niet leuk vond en dan hard ging huilen. Maar Quinten draait nu ook op zijn buik en gaat dan gewoon lekker liggen slapen. Alleen zijn arm haalt hij nog niet onder zijn buik vandaan, waardoor de bloedtoevoer wordt afgekneld en zijn arm een beetje verkleurt Die leg ik dus altijd maar even voor hem naast zijn lichaam
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:02:44 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50431407
Linda, wat een raar vaderdagcadeau van het KDV!!!!
pi_50431615

Vond ik ook Vivi. Er zit dus een potje bij met vergeet-me-niet-zaadjes. Ik krijg er echt een beetje een
'gescheiden-papa-die-zich-niet-aan-bezoekregeling-houdt' gevoel bij...
hoe kan ie Eva nou vergeten . Hij aanbidt de grond waarop ze tijgert
Eva en Maria
pi_50431674
Eva moet toch juist papa niet vergeten met vaderdag?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:09:26 #158
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50431733
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef Linda__ het volgende:

Vond ik ook Vivi. Er zit dus een potje bij met vergeet-me-niet-zaadjes. Ik krijg er echt een beetje een
'gescheiden-papa-die-zich-niet-aan-bezoekregeling-houdt' gevoel bij...
hoe kan ie Eva nou vergeten . Hij aanbidt de grond waarop ze tijgert
Hahaha ja zoiets idd, gewoon terug sturen met "papa" doorgestreept en "juffie" er voor in de plaats zetten
pi_50431798
Goed idee! Ik zat al te denken over een afscheidscadeau maar had ook al besloten dat ik dáár niet aan begin
Eva en Maria
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:14:16 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50431969
klinkt allemaal raar idd, Linda (ik heb trouwens voor moederdag ook ooit een beschilderd bloempotje gekregen met zaadjes erbij. weet alleen niet wat er uit moest komen.. Mijn niet zo groene vingers hebben ze nooit tot bloemen weten te brengen )

Wat eet Dean veel idd!
Tijn was vandaag naar het kdv en heeft dan 3 flessen van 140 ml. mee. Vanmorgen voordat ie heenging heeft ie bij mij gedronken en voor dat hij naar bed ging bij mij gedronken en een flesje van 100ml. En met een beetje mazzel haalt ie 't daar op tot een uur of 7 morgenochtend.
(en hij stijgt alle curves uit met lengte en gewicht, hoewel dat volgende keer wel minder zal zijn denk ik)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50439501
Jemig Linda, daar zou ik ook niet blij van worden. Gelukkig zijn jullie er over niet al te lange tijd van af.
Ik heb hier echt te lang niet goed bijgelezen om verder iets zinnigs te kunnen zeggen geloof ik
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:33:08 #162
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50441385
Gaat helaas nog helemaal niet goed met Julia, maar dat komt ook wel door de waterpokken hoor. Vorige week dronk ze héél slecht maar was ze een stuk vrolijker dan nu...
Ze heeft een beetje diarree/dunne ontlasting van de Nutramigen, hoort dat erbij? of hoort dat bij de waterpokken? Hopelijk weet iemand dat.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:38:49 #163
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50441548
Andere voeding kan er toe leiden dat de darmen even moeten wennen. Mijn eerste gevoel is dus de nutramigen. Maar, weet het dus niet helemaal zeker....
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:40:29 #164
103793 kozakken
Living the life
pi_50441594
Pfff Linda, dat is echt balen.
(Maar goed, daar werkt vriendinnetjelief toch niet, dus hoef ik haar ook niet op d'r donder te geven )
Maar raar vind ik het zeker.
Juist omdat je verwacht dat ze gewoon heel zorgvuldig met je kleintje omgaan.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:36 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50441659
Suzanna, mijn jongste had ook al vroeg de waterpokken, en idd net zo erg als Julia. Ik zag dat er ook pokjes in haar mond zitten, dat was hier ook zo, en dus heel beroerd drinken idd. Geen idee of die diarree van de andere voeding komt, maar als ze zo beroerd zijn zijn de darmpjes al gauw van slag, denk ik.

Een zemelenbadje scheelde hier wel veel tegen de jeuk! En er is spul van VSM, hielp ook wel.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:51:45 #166
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50441934
Dat spul hebben we idd. Helpt een beetje, ze heeft nog steeds véél jeuk hoor. Veel meer dan Noa en Emma. Maar ja, die hebben er dan ook drieduizend minder...
Zemelenbadje heb ik in huis, ga ik straks dan eens doen als Emma in bed ligt.

Ja, misschien zijn de darmpjes zowiezo gewoon van slag. Ze heeft ook een aantal dagen zowat alleen diksap gedronken en nu krijgt ze weer melk, kan het ook van komen natuurlijk.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:54:14 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50442038
Het beste is om zemelen in een washandje te doen, en dat in het badje te laten drijven. Als ze eruit gaan washandje over haar uitknijpen en op laten drogen. Niet afdrogen dus. Werkt als een tierelier, echt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:49:09 #168
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50452943
Die heb ik niet in huis, alleen badschuim 'zemelenbadje' ... jammer. Heb nu helaas niet de gelegenheid om nog te gaan halen, maar vraag het straks wel aan m'n man of hij het op de weg naar huis meeneemt.

Ik vind het zó raar, als ik Julia de fles geef is ze echt hongerig, maar vervolgens drinkt ze nog maar 50/60 ml elke keer! En dat toch om de zoveel uur...dus niet elk uur ofzo. Dat is toch veel te weinig...
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:52:07 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50453069
Dat is zeker te weinig. Welke speen heb je erop zitten. Ik merkte bij Maud dat ze dus heel snel toe was aan een grotere speen / meer gaatjes.

Kan me nl voorstellen dat ze sowieso erg moe is van ziek zijn en te weinig voeding dus geen moeite moet/ kan doen om te zuigen. Het zou als het ware naar binnen moeten stromen en dat ze dan alleen maar hoeft te slikken.

Als het echt niet anders gaat zou ik proberen om eventueel met een spuitje bij te geven. Dus evt. naast de speen van de fles erbij stoppen. Heb je wel even een beetje tijd voor nodig en dat is iets dat bij jou niet echt in overvloed aanwezig is
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:49 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50453286
En zo lag ie gisteren te slapen...eindelijk

donderdag 14 juni 2007 @ 15:59:40 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50453351
Oh, Vivi, dan smelt je uiteindelijk wel weer, ondanks de eerdere behoefte aan behang

Wat een droppie is het. En die knuistje
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:01:43 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50453426
Het was wel een Kodak-momentje ja (in mijn geval dan Sony, maar goed )
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:01:47 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50453429
Aaaah Dean ... Viv, wat een ontzettend ontroerend schattig plaatje... ooooh wat lief... (maar ja, ben dan ook een beetje Dean-fan hoor, tis zo'n leuk jochie )

Chaca, daar heb je wel gelijk in. Dat van het spuitje vind ik wel een idee, iemand anders (ik geloof Vicky) gaf me op msn ook die tip. Maar zelfs als ik de melk naar binnen spuit met de fles (in de speen knijp) dan laat ze het vaak uit dr mondje lopen en wordt boos als ik het blijf doen. Ze duwt dan echt met volle kracht alles weg (behalve haar speentje ...) dus dan krijg ik er zowat niets in.
Maar ik ga eens een 'makkelijkere' speen proberen, heb nu nr. 2 en nr. 3 heb ik ook nog wel liggen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:04:07 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50453506
In het echt was het nog schetiger, foto's doen vaak toch de schattigheidsfactor teniet, vind ik

Maar Suuz, tis er wel een he, die dochter van jou..

Misschien wordt ze gewoon een heeeeeele makkelijke puber!
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:48:31 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50455501
laten we het hopen...
Nee hoor, kan me niet schelen eigenlijk. Op dit moment ... als ze een moeilijke puber is zal ik wel anders piepen...

Pfft, ik probeerde net weer het flesje te geven, drinkt ze een paar slokjes en duwt hem dan uit haar mondje met haar tong, en duwt hem dan nog verder weg met dr handjes... wat is dat toch met haar, ik vind het zó vreemd. Sta bijna op het punt om weer de 'gewone' voeding te proberen, misschien drinkt ze daar wél genoeg van... (ze lijkt dit echt supersmerig te vinden)
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Vivi het volgende:
In het echt was het nog schetiger, foto's doen vaak toch de schattigheidsfactor teniet, vind ik
Dat vind ik nu ook altijd! En in het echt ziet Julia er nog erger gespikkeld uit dan op de foto ... maar ze lijkt er nu wel minder last van te hebben, gelukkig maar want het was echt superzielig. Ik heb haar eigenlijk een tijdje gedrugged...elke keer een paracetamol als tie uitgewerkt was. Anders trok ze het echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')