abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50402565
Ach wat een vrolijk koppie tijdens de waterpokken...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:12:10 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50403425
Is het een wit blaasje? Ik zie het niet zo goed? Kan het per ongeluk geen spruw zijn? Denk het niet, overigens.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:26:06 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50403870
Spruw is het niet...maar wat het wel is weet ik ook niet. Het is ook niet goed te zien hoor...nét onder de bovenlip op haar tong, beetje rechts. Ze heeft het in ieder geval sinds ze de waterpokken heeft.

Ze drinkt nog steeds niet héél goed, maar in ieder geval krijg ik er wat in. Het beste drinkt ze nog steeds in bed... maximum tot nu toe is 90 ml per keer.
pi_50404413
Het is een begin Suzanna....hopelijk komt er verbetering nu!

En wat ziet ze er gestippeld uit zeg!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:03:10 #105
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50407203
Suzanne, het begin is er. Houvol

En ik denk toch wel dat het een waterpok is. Er zijn immers altijd kindjes die de regel (waterpokken krijg je niet in je mond) moeten dwarsbomen. Uitzonderingen bevestigen immers de regels.

Hoevaak biedt je nu aan? Om de 2 uur?

Vandaag met Maud weer bij de osteopaat geweest. Het gaat de goede kant op. Hij heeft nog een blokade in d'r nek weggehaald en dat verklaarde meteen waarom ze wel over links rolt en niet over rechts. Nu d'r nog ff leren dat het over rechts ook kan en dan komt het helemaal goed. Over 2 weken bellen hoe het gaat.

En had ik al gemeld dat ze een tand heeft. Rechtsonder is de eerste door en ze weet ook wat ze er mee moet doen

Doorslapen lukt trouwens nog steeds niet, maar op de fles van half 10 houdt ze het wel tot half 4 vol en dan wil ze alleen maar een klein slokje. Daarna slaapt ze weer goed verder. Vannacht dus geen kramp gehad .
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:42:07 #106
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50408684
Ja, Julia drinkt zo om de twee uur ongeveer wat, maar niet elke keer 90 ml, de laatste paar keren was het helaas een stuk minder wat ze dronk. Ze slaapt eigenlijk de hele tijd tussendoor, huilt af en toe, waarna ik haar weer even wat te drinken geef, en dan maar weer in bed leg na een boertje, want ze is moe...
Vanochtend had ik haar even uit bed gehaald om te spelen en dat vond ze wel leuk, maar eigenlijk was ze daar zelfs nog te moe voor...arm kindje.

Oh en chacama, ik heb me laten vertellen dat waterpokken zelfs in je slokdarm kunnen zitten. Wie weet zitten ze daar wel bij Julia en drinkt ze daarom nog steeds zo slecht... huilt ze veel tijdens de voeding... etc. Ik zou het niet weten! Als het na een week nog niet veel beter is wordt het verder onderzocht gelukkig.

Weten jullie trouwens of je meer waterpokken krijgt als je een slechte weerstand hebt? Ze dronk natuurlijk bijna niets, en toen Noa de waterpokken had zag ik er één bij Julia zitten, ik dacht dus: die heeft het nu ook gehad. Die ging weg en nu zit ze dus helemaal onder...
  Jubileum moderator woensdag 13 juni 2007 @ 13:56:44 #107
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50409226
Ik heb de waterpokken gehad toen ik 16 was en ik had ze zeker ook op mijn tong, verhemelte en achter in mijn keel. Het kan dus echt wel Suzanna.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50409422
Ik hoop eigenlijk maar dat het toch gewoon door die rottige waterpokken komt Suzanna. Dan gaat het wel weer over toch? Sterkte!

Lis is ziek. Ze is een kleine snottebel, heeft een nare hoest die pijn doet en heeft een schor stemmetje Echt zielig. Gelukkig heeft ze geen koorts. De dokter heeft naar haar longetjes geluisterd en die zijn gelukkig schoon.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:08:43 #109
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50409607
Suzanna volgens mij is de heftigheid van waterpokken idd gerelateerd aan weerstand. Maar ik weet het niet zeker, geen arts enzow... Sterkte met je meisje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:32:57 #110
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50410516
Bedankt voor jullie antwoorden. Lois, wat erg dat je ze pas zo laat had! Dubbel erg als je er zo'n last van hebt, en zeker op die leeftijd, als je er dan ook nog eens niet uitziet...
maar op je tong etc., doet zeker ook wel extra pijn? Weet je dat nog?

Jelief, het lijkt me ook wel logisch maar vroeg het me gewoon af. Emma heeft de beste weerstand hier van de kinderen (zij eet ook het beste, op t moment niet echt maar normaalgesproken wel) en heeft ook de minste waterpokken.

Julia had net haar eerste poepluier sinds ze Nutramigen krijgt, en het ruikt naar diarree en is ook héél dun. Emma heeft ook hele dunne ontlasting. Weet iemand of dat bij de waterpokken hoort? Ik kan me niet herinneren dat Noa daar last van had. Ze heeft ook krampjes en huilt veel.
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:34:03 #111
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50410562
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef snoopy het volgende:
Ik hoop eigenlijk maar dat het toch gewoon door die rottige waterpokken komt Suzanna. Dan gaat het wel weer over toch? Sterkte!

Lis is ziek. Ze is een kleine snottebel, heeft een nare hoest die pijn doet en heeft een schor stemmetje Echt zielig. Gelukkig heeft ze geen koorts. De dokter heeft naar haar longetjes geluisterd en die zijn gelukkig schoon.
Het slechte drinken kan niet door de waterpokken komen helaas ... maar dit komt er gewoon allemaal bij volgens mij. Ze hoest ook nog eens en is regelmatig ook verstopt. Arm meiske, alles tegelijk.

Arme Lis, ook al ziekjes. Zielig he Snoopy? Beterschap voor haar ...
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:37:51 #112
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50410723
Suus, als Julia zich niet lekker voelt zal ze ook minder drinken, het verklaart niet alles maar wel een beetje zeg maar.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:50:22 #113
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50411201
Ja, dat is zo... feit blijft dat ik niet weet wat ik nu met dr aanmoet, ze ligt nu in bed te krijsen, lag net beneden te krijsen dus ik dacht: ik leg haar maar weer in bed, ze wil echt helemaal niets...
Ze is nog nooit zo ziek en zielig geweest, vorige week dronk ze wel weinig maar was ze gewoon nog vrolijk, nu is het echt een klein hoopje ellende. Ze is normaal áltijd vrolijk gewoon ...
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:55:02 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50411365
Dikke Suus. IK zou ze bij me in de draagzak nemen....als je die eentje hebt. Gewoon lekker beschermd bij je en de mogelijkheid tot troosten.
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:21:39 #115
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50412529
Paracetamolletje misschien doen, Suzanna?

Als ik zelf niet lekker ben neem ik ook een paracetamol zodat ik wat minder last heb. Ik hou altijd als criterium aan 'zou ik zelf een paracetamol genomen hebben?'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator woensdag 13 juni 2007 @ 15:30:47 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50412925
Dat zou ik ook doen hoor, paracetamol en een lekker havermoutbadje. Daar knapt ze vast van op, arm kleintje.

Lis ook al ziek, zielig! Eng weer denk ik snoop, met het RS in je achterhoofd? Fijn dat haar longetjes schoon waren.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:17:57 #117
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50414671
Oooh Suzanna, wat klinkt Julia zielig... En wat ziet dat er heftig uit zeg.
Veel sterkte en beterschap!

Ook voor Lis veel beterschap gewenst!

En even jubelen hier hoor: Thies tijgert/kruipt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50414780
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef Lois het volgende:
Lis ook al ziek, zielig! Eng weer denk ik snoop, met het RS in je achterhoofd? Fijn dat haar longetjes schoon waren.
Ja, ik heb wel 2 'gekke' kindjes wat dat betreft

Thies ouwe tijger
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:27:59 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50415041
Jippie, Thies! Held!

Beterschap voor Lis en sterkte met Julia, Suzanna.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50415159
Thies wat goed!

Suzanna is het geen afte? Die kan je ook krijgen als je weerstand wat minder is.
Beterschap voor Julia en natuurlijk ook voor Lis.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:34:51 #121
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50415250
Ik heb haar een paracetamolletje gegeven, over haar hoofdje (zo zacht mogelijk, wat heeft ze veel waterpokjes..... ) geaaid en zo viel ze in slaap. Wat een zielig meiske. Het is ook zo lastig dat ik soms voor m'n gevoel geen kant op kan omdat ik nog twee kindjes heb rondlopen. Ik kan dan dus niet heel lang boven blijven, en beneden blijven is te onrustig voor een ziek kindje. Lastig ...

Maar nu ligt ze te slapen (en Emma ook) en zit ik even uit te puffen ... hopelijk drinkt ze straks lekker een hele fles leeg, want tot nu toe was dat ook niet veel soeps (melks) ...

En lief, jullie reacties ...
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:35:50 #122
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50415282
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef appelsap het volgende:

Suzanna is het geen afte? Die kan je ook krijgen als je weerstand wat minder is.
Beterschap voor Julia en natuurlijk ook voor Lis.
hey, thnx! Daar zat ik aan te denken maar wist het woord niet meer. Dat kan natuurlijk ook, is ook pijnlijk kan ik me herinneren (had ik vroeger ook weleens).
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:46:24 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50415595
Thies.

Binnenkort maar aan Maud gaan leren dan. Die probeert het wel, maar heeft nog niet door dat het makkelijker is als je je hoofd omhoog houdt
pi_50415806
Goed van Thies!
Fons gaat nog steeds alleen maar in achteruit en in kringetjes...
En verder zet hij zich op handen en knieen om daarna weer door te zakken.
pi_50415831
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons gaat nog steeds alleen maar in achteruit en in kringetjes...
En verder zet hij zich op handen en knieen om daarna weer door te zakken.
Dat kan Lis ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')