Denkt Mol ookquote:Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een klapper zeg. Zo eentje hebben we niet meer gezien sinds Burti (?) in Spa.
kan ook van de schrik zijn dat je zo blijft liggen. Ik hoop dat Kubica het nog kan na vertellenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef nightfall het volgende:
volgens mij is dit goed fout,. de laatste keer dat het goed fout ging was met ralf,. en dat ws stukken minder hard, en die had ook pijn toen.
Joepie, een kudoquote:
Zal wel niet mogen denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:47 schreef -Hans- het volgende:
PIT LANE OPEN !
Waarom nu niet die stop and go doen?!?! dan verliezen ze weinig tijd !!
Nee ervoor. Maar die klap was dan ook flink wat erger.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:49 schreef winterapfel het volgende:
Burti zegt mol, was dat na Ralf Schumacher in Indianapolis?
Vind ik op zich wel een interessante want ik zag ze wel bij McLaren klaar staan, maar Alonso is nog niet binnen geweest.quote:
Nee maar die van Ralf was niet zo erg als deze.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:49 schreef winterapfel het volgende:
Nee, ervoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:49 schreef winterapfel het volgende:
en dat moment dat hij op de kop nog rolde tegen de vangrail aanquote:Op zondag 10 juni 2007 19:47 schreef i2Them2 het volgende:
Verdomde harde klap. Eerst vliegen, dan muur, dan je hans kwijt en dan nog een paar keer op de kop![]()
Ligt in medical centerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:48 schreef roelofjan het volgende:
Is 'ie nou al uit de auto dan?
Ja, ik denk dat hij wel minstens een been gebroken heeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
De benen staken uit de voorkant??
irvine liep er toen nog naar toequote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, ervoor.
Burti was in Spa 2001, ook vrij heftig indaerdaad omdat ie onder de banden was gevlogen en bijna onthoofd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |