Doen wij met onze belastingcentjesquote:Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef sander89 het volgende:
Ik ben jaloers op Balkieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij is gewoon bij F1 wedstrijd op het circuit, ben benieuwd of die het helemaal zelf betaald.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk `t niet ...quote:Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef sander89 het volgende:
Ik ben jaloers op Balkieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij is gewoon bij F1 wedstrijd op het circuit, ben benieuwd of die het helemaal zelf betaald.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij twijfelt nog tussen het land laten leiden en het land laten lijden.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:43 schreef wolferl het volgende:
Ik zie Balkenende weer lopen, moet die gast nou niet eens het land gaan leiden.
Vast niet. En ook al betaald ie het zelf; geld zat die kerelquote:Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef sander89 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja lieve schat, ik heb op die link geklikt... Maar zie mijn edit: brakke connectie!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:46 schreef sanger het volgende:
Staat in de OP Sallyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TVPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat 't met Ferrari beter gaat dan in Monacoquote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef ElmarO het volgende:
Hup Ferrariom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit op het randje, kan niet wachten op de race, belooft wat moois te wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:45 schreef Sally het volgende:
Ik had ook een topic geopend, maar AYT was eerder. Edit: Pfff... binnen dezelfde minuut, zelfs!
Ik kon alleen de OP niet vinden op wiki??? Edit: ik zie het al, mijn connectie was weer eens brak: niet de hele pagina was geladen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
froukjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoop het ook, maar vrees het ergste.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:49 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't met Ferrari beter gaat dan in Monacoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ik ben al tevreden als de race spannender is dan die in MonacoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truequote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar vrees het ergste.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En het lijkt me niet zo heel moeilijk om deze race spannender te laten zijn dan die in Monaco.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Me2! Jammer dat ik de qualy had gemist, zeg!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik zit op het randje, kan niet wachten op de race, belooft wat moois te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop