waar slaat dat nou weer op...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
wees jy maar stil, en aan te post geschiedenis te zien blijkt dat je een oversexte 40 jarige pedofiel bent![]()
Je kent de verhalen over de paardenstallen...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef Predemius het volgende:
Radstake achterhooook!!
Nog nooit geweest, ook niet bepaald behoefte aan, wel voldoende gekke en geyle verhalen over gehoord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
*zucht*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef xFriendx het volgende:
Kimmie16 is toch een Sugababes user? Die foto's in haar fotoboek heb ik in ieder geval daar wel eens voorbij zien komen op die hoofdpagina of die bewegende balk bovenin.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Chen het volgende:
Geil, zo op de vroege ochtend
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ga ik heen volgend jaar, 2 weken geplandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
Ik denk het wel! Maar vertel over Stockholm dat stond in je nickname
Toevallig ik ga daar ook naar toe volgend jaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:15 schreef Dibble het volgende:
[..]
ga ik heen volgend jaar, 2 weken gepland.Ik post wel alle pics die ik daar heb geshoot!
![]()
enfin, da wordt dus een meet tussen de m00iboys van fokquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Toevallig ik ga daar ook naar toe volgend jaar![]()
![]()
Whaha ja toh maar kweetniet wanneer ik ga , ik ga met me neefje mattie van hem gaat daar studerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
enfin, da wordt dus een meet tussen de m00iboys van fok![]()
'studeren waar je die bitches het beste kunt pakken jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha ja toh maar kweetniet wanneer ik ga , ik ga met me neefje mattie van hem gaat daar studeren![]()
Whaha ai en dan zegt hij het door aan mij dan zeg ik het ook tegen jouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
'studeren waar je die bitches het beste kunt pakken ja![]()
Kan je niet gewoon optyfen ????? Domme kloon. Tis echt niet meer grappig nu. Je word kei irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:51 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op...
dus als je graag over sex enzo post ben je meteen een 40 jarige pedo :S?
als je dat vind zouden jullie dat ook niet allemala moeten zijn dan?
of komt het omdat ik een meisje ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |