Ik weet je nummer nietquote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme je ziet redelijk bleek, ik maak me zorgen. Hubakkee ff sms'ie een paar euries en een maand ergenis wat wil je nog meer![]()
Was toch een gitaarquote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meer![]()
hmmm, en je zou trots zijn als je kindjes zoals huub worden, goed hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb kids in die leeftijd en ik ben zoooooooooooo blij dat zij nietssss van dat domme leeghoofd hebben.
(ik zal je even uit de droom helpen)![]()
666quote:
Ik kan hier toch zo om lachenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmmm, en je zou trots zijn als je kindjes zoals huub worden, goed hoor
amanda is gewoon een engeltje, als ze echt vleugeltjes zou hebben, zou ze iedereen helpen die het moeilijk zou hebben
ik heb het niet over huub ik heb het over dellie daar ben jij toch fan vanquote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is gewoon een engeltje, als ze echt vleugeltjes zou hebben, zou ze iedereen helpen die het moeilijk zou hebben
Als amanda vleugeltjes zou hebben, zou ze nog niet weten hoe ze moet vliegen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als amanda vleugeltjes zou hebben, zou ze nog niet weten hoe ze moet vliegen.
Zij is zo dom dat, zelfs als zij tweemaal zou mogen raden, zij nog niet zou weten welke richting de lift is opgegaan.
ja komt door die extentions ze gaat steeds meer op dellie lijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Lieke is ook niet meer de kapsalon uit te rossen. Bah
Wedden dat de lift halverwege is stopgezet, voor een potje wilde hete seksquote:Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als amanda vleugeltjes zou hebben, zou ze nog niet weten hoe ze moet vliegen.
Zij is zo dom dat, zelfs als zij tweemaal zou mogen raden, zij nog niet zou weten welke richting de lift is opgegaan.
Zonde zondequote:Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja komt door die extentions ze gaat steeds meer op dellie lijken![]()
![]()
![]()
Ik geef haar nog een week, dan ziet haar haar er net zo uit als van Dellie.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Lieke is ook niet meer de kapsalon uit te rossen. Bah
En ze is nu mijn favo... Ik hou niemand overquote:Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef haar nog een week, dan ziet haar haar er net zo uit als van Dellie.
moet ze wel flink krultangen enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef haar nog een week, dan ziet haar haar er net zo uit als van Dellie.
word je toch fan van de zwarte divaquote:Op zondag 10 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze is nu mijn favo... Ik hou niemand over![]()
Die stonden er iig niet meer op toen de taart de villa werd binnengebracht.. zou Palma die opgevroten hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meer![]()
Kut Stom paardquote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
word je toch fan van de zwarte diva![]()
![]()
![]()
weet ik, de opmerking over huub was ook sarcastisch bedoeld, over amanda NIETquote:Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb het niet over huub ik heb het over dellie daar ben jij toch fan van![]()
goed dat je het erbij vermeldt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, de opmerking over huub was ook sarcastisch bedoeld, over amanda NIET
ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,quote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zijn jullie dan allemaal net zo kinderachtig als die Huub ?
Blij dat ik over een juiste dosis mensenkennis beschik, en al
vanaf het begin doorhad wie de ECHTE mensen in DGK zijn
Wanneer krijgt Fries extensionsquote:Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
En iedereen vergeet Fries... Haren stylen is zooo belangrijk
let jij alleen maar op het uiterlijk dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze is nu mijn favo... Ik hou niemand over![]()
dom, dan wordt-ie alleen op bepaalde tijden uitgezonden, en het is natuurlijk een supercool liedje....NOTquote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft toestemming voor topless Playmate's in zijn clip.
Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,
joh ga lekker fietsen (stelen als je familie van brian bent)
![]()
Wie is jouw favo?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,
joh ga lekker fietsen (stelen als je familie van brian bent)
![]()
Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze welquote:Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
let jij alleen maar op het uiterlijk dan?![]()
Als je Brian een vriendelijke, doodgoeie jongen vindt....... dan is er toch iets mis met je (volgens mij dan).quote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.
Nee hoor die dweepleeftijd zijn de meesten van ons al ontstegen daarvoor moet je op een teenforum zijn. Wij kunnen alleen concreet gedrag benoemen van wat wij via de streams ZIEN en HORENquote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nee hoor die dweepleeftijd zijn de meesten van ons al ontstegen daarvoor moet je op een teenforum zijn. Wij kunnen alleen concreet gedrag benoemen van wat wij via de streams ZIEN en HOREN
daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind het wel leuk staan.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze wel
o.k. ... Plus ik heb haar nog steeds niet gezien met haar nieuwe hoofdtooi![]()
Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je Brian een vriendelijke, doodgoeie jongen vindt....... dan is er toch iets mis met je (volgens mij dan).
Nee, maar het zegt mij gewoon iets over die persoon, dat is mijn meningquote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
ze lijkt gewoon op een man met een blonde pruik opquote:Op zondag 10 juni 2007 19:33 schreef 2live het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind het wel leuk staan.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze wel
o.k. ... Plus ik heb haar nog steeds niet gezien met haar nieuwe hoofdtooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |