Ik ook niet, je hebt helemaal gelijk, maar die gast is wars van elke vorm van zelfreflectie.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:29 schreef schatje het volgende:
Het is allemaal de schuld van Brian. Hij is met heel veel dingen als eerste begonnen, zoals het spugen op Stefan, kanker diverse malen gebruiken om te schelden, een wijnglas naar een vrouw gooien, het ontvreemden van persoonlijke bezittingen en een vrouw in het gezicht spugen en daarna slaan. Niets is Brian te gek. En dan nu het heilig boontje uithangen. Ik trap er niet in.
Er is voetbalquote:Op zondag 10 juni 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
De Cossen gaan voor geen meter als alleen de 4 nono's in beeld zijn![]()
Zulke dingen zou Brian niet eens doen. Die speelt het spel gewoon eerlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, Huub heeft in ieder geval het lef om het zelf te doen
tuurlijk schatje, alles voor prinses AMANDAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:27 schreef Liess het volgende:
[..]
En vergeet niet de enige Die Hard fan die Amanda heeft, Robert.
hihihiquote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zulke dingen zou Brian niet eens doen. Die speelt het spel gewoon eerlijk
en oprecht ! Als heel de wereld als Brian was hadden we een stuk
minder problemen op deze aarde !!
ja wat een poppetje is het toch hequote:Op zondag 10 juni 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
prinses amanda ziet er vandaag weer mooi uit in d'r jurkje
ben blij dat ik je ni eindelijk van heb overtuigd, wel op haar stemmenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja wat een poppetje is het toch he
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik heb kids in die leeftijd en ik ben zoooooooooooo blij dat zij nietssss van dat domme leeghoofd hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben blij dat ik je ni eindelijk van heb overtuigd, wel op haar stemmen
Ben je wel goed bij je haarquote:Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben blij dat ik je ni eindelijk van heb overtuigd, wel op haar stemmen
of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hierquote:Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZO HÉ JIJ BENT EFFE GOED DE WEG KWIJT !!
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef Prik0 het volgende:
Iedereen vergeet dat de 48 uur voorbij is?
Wij willen terror!
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hier![]()
LEES JE EIGEN POSTGESCHIEDENIS EENS DOORquote:Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZO HÉ JIJ BENT EFFE GOED DE WEG KWIJT !!
![]()
ik gok het laatste, hebben wel meer mensen last van 'leven in je eigen realiteit'quote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hier![]()
je avatar is foetsiequote:Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
LEES JE EIGEN POSTGESCHIEDENIS EENS DOOR![]()
Ik geef hem niet eens antwoord op zo'n achterlijke stellingquote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Wel rustigquote:
Ik hoop dat je aan het stangen bent.....want als je dit echt gelooft....quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
tis vast mama brain of broertje brain anders heb ik ook geen verklaring voorquote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef hem niet eens antwoord op zo'n achterlijke stelling
Ik heb het idee dat het familie van die lafbek Brrrrr is, inteelt maakt kortzichtig
Ovenquote:
Blijf jij ff lekker ontopicquote:
zet gansje amanda dan in dat vierkantjequote:
Stuur een taartquote:Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Prik0 het volgende:
Ze hebben het over Nowlife?
Ze moeten het over FOK hebben![]()
![]()
Huub roept iedereen op tot internet terror
Klopt ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Owwww, dus Palma is de schuldige van de taart-mix-up, achter wist dat ie voor huub was...... zegt huub tenminste
Godsamme je ziet redelijk bleek, ik maak me zorgen. Hubakkee ff sms'ie een paar euries en een maand ergenis wat wil je nog meerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf jij ff lekker ontopic![]()
Ik heb nog steeds geen streams![]()
Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Owwww, dus Palma is de schuldige van de taart-mix-up, achter wist dat ie voor huub was...... zegt huub tenminste
Zijn jullie dan allemaal net zo kinderachtig als die Huub ?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het stangen bent.....want als je dit echt gelooft....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |