dat laatste heeft hij wel gelijk in.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.manbag.com/testimonials.htm
en dan deze :
[..]
Daar komen we dus ook NOOIT MEERquote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Rotterdam > Hollywood > Daar vind je zulke gasten >![]()
![]()
Ik kwam laatst wel een homo tegen met z'n tas en hij was zo trots op feit dat die homo was dat hij het iedereen verteldequote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Het_Biertje het volgende:
dat zijn geen gaylords maar metrosexueeltjes
Heb je een mooie kop ....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef roze-meisje het volgende:
[afbeelding]
hoe krijgen ze hun wenkbrauwen zo mooi geepileerd?
Ik vind het gewoon gay.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef roze-meisje het volgende:
[afbeelding]
hoe krijgen ze hun wenkbrauwen zo mooi geepileerd?
Je moet ook niet te veel wortelsap drinken he.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
kende het allang allemaal maar ik rofl wederom de pan uit vooral om deze
[afbeelding]
![]()
![]()
die rechter is ook vergeten het ongeveer to ze haargrens te smeren
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit dat dat echt is, het lijkt wel alsof ze hun gezicht in de hondenpoep hebben gedruktquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer Links is bijna aangebrand geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom gaat ie ook uit, om iemand te leren kennenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:43 schreef Enchanter het volgende:
Die in het midden (dus tussen die gozer en dat wijf(op de achtergrond) ) heeft wel een heel raar hoofd.
Maar voor de rest![]()
Hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie ook uit, om iemand te leren kennen![]()
Whahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweet mother of Jesus...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar is maar 1 middel tegen:quote:
in combinatie met huisarrest totdat het er vanaf isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is maar 1 middel tegen:
bleekmiddel
rubberen handschoenen
stevige schrobborstel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is maar 1 middel tegen:
bleekmiddel
rubberen handschoenen
stevige schrobborstel
Honkbalknuppel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.shoutfile.com/v/p2JF5JJT/Lee_Hotti_PSAzag em net.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Ze trekken ook nog vaak hitsige wijven aan ook. Wat mankeert die wijven in godsnaam? Ik dacht dat vrouwen normaal gesproken op mannelijke kerels met dikke wenkbrouwen, ongeschoren gezichten en een vettig kapsel vielen.
dit vond ik zo snel..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik snap het ff niet.
Die kerels heten lee hotti. of heet de hype nou lee hotti? en als je eraan meedoen ben je een lee hotti?![]()
Hoe ze er ook bij kijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
nee, dat noemen ze een fannypackquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef Pino_666 het volgende:
OMG die foto's ! Vooral die gele aliens !![]()
Maar volgens mij bedoelt TS een heuptasje zoals de gast in dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17625/8435094c/index.html
Zwarte pieten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
Maarum misschien was dat een thema-avond. Ik hoop het. Anders is het wel erg sad.
daarom, ik kán niet geloven dat dit gewoon bruiningscremé is en dat ze er wat 'donkerder' uit wilde zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
Maarum misschien was dat een thema-avond. Ik hoop het. Anders is het wel erg sad.
Wat voor thema zou het geweest zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Look-like-a-carrot avond?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
die rechterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef 6liNes het volgende:
Ik dacht dus ook dat het Duitsers waren, die zie je vaker met zo'n gebruinde smoelbak op de televisie verschijnen (zappenderwijs op talkshow RTL). Het volgende plaatje maakt duidelijk dat het niet een geheel mannelijk fenomeen betreft:
[afbeelding]
Dit is nog beter dan photoshoppen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.shoutfile.com/v/p2JF5JJT/Lee_Hotti_PSAzag em net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |