Die rechter homo is nog een stukje vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
eeh...95% van die gasten kleedt zich juist zo om meer chicks te scoren hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
Een homobash topic, bekrompen Nederland op zijn hoogtepunt, chapeau.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
quote:Seksualiteit geen
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
Nee maar het ligt maar Sandstorm, dit is niet het eerste topic met dit thema van hem.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.
Nou voor onderweg van huis naar de disco, en 's ochtends voor weer naar huis.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf moetje met een Ipod als je uitgaat ?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Mopst3r het volgende:
Ben jij niet die dj?
Is Gucci, wetog!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Turkse Louis Vuitton uiteraard..
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef snorfiets het volgende:
http://leehotti.com/originals/originals6.htm
wtf 4e foto![]()
(die hand?)
Die tasjes die TS bedoelt ken ik niet, die Louis Vuitton achtige tasjes die je om je nek hangt zie ik wel regelmatig. En dan m.n. -lees: vrijwel alleen- bij marokkaanse -en andere buitenlandse- jongens.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Turkse Louis Vuitton uiteraard..
WTFquote:Op zondag 10 juni 2007 22:39 schreef nattermann het volgende:
[afbeelding]
Het "" gehalte in dit topic is zeer hoog.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef snorfiets het volgende:
http://leehotti.com/originals/originals6.htm
wtf 4e foto![]()
(die hand?)
Waarom krijgen dit soort übermongolen wél zo'n mokkel en ik niet?!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Als ik zo'n trieste gast zou zien lopen, dan zouden mn handen idd gaan jeuken. Kijk dat ze dr zo bij willen lopen ok, maar kijkend naar hun gelaatsuitdrukkingen vinden ze zichzelf wel heel erg stoer...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.
Werd je veel geslagen vroeger door je ouders?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een goed portie klappen![]()
true truequote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef dyslexie_man het volgende:
Ze zien er uit als maffia hulpjes.
Omdat vrouwen vallen op gasten die op willen vallen door zich als een mooiboy te gedragen, hoe lelijk ze ook zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:20 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort übermongolen wél zo'n mokkel en ik niet?!![]()
bij die gast in het midden zie je gewoon dat hij plekken is vergeten te smeren met ze bruiningsgoedje(bij zijn haarlijn)quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Jezusquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Wel vette pakkenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:39 schreef nattermann het volgende:
[afbeelding]
Het "" gehalte in dit topic is zeer hoog.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wedden dat je zo ge-boom-chickie-wawaht wordt gek !
OMGquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Nee man , ik zou vresselijk in de lach schieten als ik van dat soort vresselijk kanslozen zou zien, echt zo'n eindeloos lachsalvo.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als ik zo'n trieste gast zou zien lopen, dan zouden mn handen idd gaan jeuken. Kijk dat ze dr zo bij willen lopen ok, maar kijkend naar hun gelaatsuitdrukkingen vinden ze zichzelf wel heel erg stoer...
Dat vraagt natuurlijk om een goed portie klappen![]()
Rotterdam > Hollywood > Daar vind je zulke gasten >quote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Niek. het volgende:
Heeft iemand heir ooit een soortgelijk iemand van de foto's irl gezien?
WTF@@#quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Rotterdam > Hollywood > Daar vind je zulke gasten >![]()
![]()
Overal waar mediterrane figuren rondlopenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Niek. het volgende:
Heeft iemand heir ooit een soortgelijk iemand van de foto's irl gezien?
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:00 schreef wise het volgende:
wel handig die tasjes om hun nek. Heb je gelijk een iets om hun keel mee af te knijpen
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Rotterdam > Hollywood > Daar vind je zulke gasten >![]()
![]()
Jezus, je zal maar zo'n kapsel hebben en dan die foto zien.. krijg je ook wel een hekel aan jezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |