quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Eamon het volgende:
dat is de nieuwste trends onder de dj's dealertjes, je loopt weer hopeloos achter![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:00 schreef wise het volgende:
wel handig die tasjes om hun nek. Heb je gelijk een iets om hun keel mee af te knijpen
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:56 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Als dat zijn vriendin is, dan loop ik morgen ook met een bruine kop rond. Moet alleen mijn hoofd bruin, of moet de rest ook?![]()
Die geëpileerde wenkbrauwenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is dus NIET gesjopped hedie gebruinde koppen
![]()
!
Dat je dan nog die wyfen hebt...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Volle zakken is niet st!l000wz, jeweets.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
Soms dragen ze hem ook om hun nek
Te arm om een ketting te kopen ofzo.
Ik snap ook nooit wat ze erin hebben zitten, zal wel hun portomonnee zijn, maarja waarom hebje anders zakken in je broek ?
Om dan nog maar te zwijgen over de nepheid van die tasjesGucci/Prada/Louis Vuitton voor 10 euro !!!
Net alsof die n00bs 5.000 knakkers bij zich hebben en die in hun portomonnee duwen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volle zakken is niet st!l000wz, jeweets.
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Net alsof die n00bs 5.000 knakkers bij zich hebben en die in hun portomonnee duwen.
Misschien zit er een reserve telefoon in !!!
Want hoeveel mensen zijn er niet op hun telefoon bezig tegenwoordig als je uitgaat
Hij zou maar eens uitvallen !!!1
"de moderne man"quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat het meer uit een soort van praktisch oogpunt is. Je hebt geen dikke portemonnee in je kontzak meer te hebben, waar hij gemakkelijk uit kan wippen. En de moderne man heeft tegenwoordig ook een heel arsenaal aan rommel mee te slepen. Haarwax, Sleutels, dikke portemonnee, mobieltje, pda, contactlensspul, iPod + de oortjes, etc.
OMGquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Als je uitgaat neem je toch niet meer mee als portemonnee, sleutels en eventueel mobiel?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat het meer uit een soort van praktisch oogpunt is. Je hebt geen dikke portemonnee in je kontzak meer te hebben, waar hij gemakkelijk uit kan wippen. En de moderne man heeft tegenwoordig ook een heel arsenaal aan rommel mee te slepen. Haarwax, Sleutels, dikke portemonnee, mobieltje, pda, contactlensspul, iPod + de oortjes, etc.
Ik neem geen wax, pda, contactlensspul, iPod en nog allemaal zooi mee naar een discotheek/uitgaansgelegenheid hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Te erg gewoonquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Peuken, wiet, vloei en tip, overige drugs, kauwgom etc..
Wtf moetje met een Ipod als je uitgaat ?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:
Die haren ookquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Haha!!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is dus NIET gesjopped hedie gebruinde koppen
![]()
!
Die rechter homo is nog een stukje vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
eeh...95% van die gasten kleedt zich juist zo om meer chicks te scoren hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
Een homobash topic, bekrompen Nederland op zijn hoogtepunt, chapeau.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
quote:Seksualiteit geen
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
Nee maar het ligt maar Sandstorm, dit is niet het eerste topic met dit thema van hem.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.
Nou voor onderweg van huis naar de disco, en 's ochtends voor weer naar huis.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf moetje met een Ipod als je uitgaat ?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Mopst3r het volgende:
Ben jij niet die dj?
Is Gucci, wetog!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Turkse Louis Vuitton uiteraard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |