Ik ga de discussie lekker niet nog eens aan...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:03 schreef sjimz het volgende:
De teksten alleen al laat het weinige glazuur van mijn tanden springen.
Blofquote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga de discussie lekker niet nog eens aan....
Moet je ook niet willen tegen een agentquote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga de discussie lekker niet nog eens aan....
Vorige week nog wel gedaan, achterlijke mongool was dat zeg... Ik zeg op een gegeven moment tegen hem "Mag ik jouw legitimatie ook even zien?"... Zegt ie: "oppassen, je zit erg dicht tegen een boete aan voor het beldigen van een ambtenaar in functie"... Ik stelde alleen maar een vraagquote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen tegen een agent
We zijn het zelfs verplicht om te laten zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorige week nog wel gedaan, achterlijke mongool was dat zeg... Ik zeg op een gegeven moment tegen hem "Mag ik jouw legitimatie ook even zien?"... Zegt ie: "oppassen, je zit erg dicht tegen een boete aan voor het beldigen van een ambtenaar in functie"... Ik stelde alleen maar een vraag.
Dat weet ik, daarom vroeg ik het ook. Ik wilde een klacht tegen hem indienen, maar had al redelijk wat biertjes op. Hij had een maatje van me aangehouden wegens fietsen in de stad en ook nog zonder licht. Terecht, maar bij het zien van de legitimatie zegt ie "ah, het zal dr wel weer niet een van [achternaam] zijn..." Dan heb je mij kwaad he...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn het zelfs verplicht om te laten zien.
Wederom de meest gedraaide op de radio...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
AL die kritiek over Blof, niet echt mijn cup of tea, maar noem maar eens 5 huidige Nederlandstalige bands die beter zijn dan Blof
Ik denk niet dat dat gaat lukken
Nederlandstalig?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
AL die kritiek over Blof, niet echt mijn cup of tea, maar noem maar eens 5 huidige Nederlandstalige bands die beter zijn dan Blof
Ik denk niet dat dat gaat lukken
A&DM zijn samen met Bløf Nederlandse topquote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederlandstalig?
Acda & de Munnik
Guus Meeuwis
Van Dik Hout
De Vliegende Panters
De Toppers
Jim
6 dus al
Ik vroeg om bands, JIm en Meeuwis vallen dus af.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederlandstalig?
Acda & de Munnik![]()
Guus Meeuwis
Van Dik Hout Mee eens
De Vliegende Panters
De Toppers![]()
Jim
6 dus al
Tis inderdaad dat BZN er mee stopt, maar anders...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ali B heb je natuurlijk ook, en Yes-R. En de Jeugd van Tegenwoordig.
Het valt allemaal wel mee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |