abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50296325
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Psst.. Ik denk dat je verdwaalt bent. Hier kun je je laten dopen met Waterstofperoxide.
Owww verkeerde topic

Misleidende TT
pi_50296385
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ook weer zo'n topic...

Wel even melden als je Bingo hebt

[afbeelding]
Volgens mij hebben we al minimaal 1x bingo en we zitten nog maar op 1 2 pagina's
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_50296783
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef EricT het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we al minimaal 1x bingo en we zitten nog maar op 1 2 pagina's
Je zal toch echt de woorden moeten noemen waarmee je Bingo had.
Zo werkt het spel
pi_50359458
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:51 schreef TranceAction het volgende:
Steeds meer geitewollensokken zien het licht. Ze openen hun ogen voor alles wat er om ons heen gebeurt.
Ik weet toch niet goed waar dit op baseert. Per saldo halen Pvda en SP op dit moment veel meer zetels dan de PvdA 15 jaar geleden alleen haalde toen de SP nog niet bestond. Er is voornamelijk verkeer van PvdA naar SP en of je daar nou zo blij mee moet zijn weet ik niet.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_50360061
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:01 schreef TranceAction het volgende:
Hier nog een bekeerde:

Ik ben in een jaar tijd heeeeeeel rechts geworden. Wilders heeft vanaf nu mijn steun, maar rechtser mag van mij ook wel. Liefst een echte dictator!
Eerst links,, Nu rechts zo 10/6, 10:53
Je bent al net zo'n draaikont als Wouter dan
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ook weer zo'n topic...

Wel even melden als je Bingo hebt

[afbeelding]
En dat is echt geweldig. Ik miste alleen Graf- (tak, kop, bek, etc) en Godwin nog.

[ Bericht 25% gewijzigd door jaoka op 12-06-2007 02:24:17 ]
pi_50364504
Lol, bekeerde PvdA'ers. Het paradigma is zeker aan het verschuiven.
I´m back.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:05:59 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50367380
Nou vind ik de PVDA om meerdere redenen een ongelooflijke kutpartij

Maar de reacties van die mensen en ook van mensen zijn weer de tegenovergestelde vorm van triestheid. Zie je maar weer wat voor sneue bekrompen en kleingeestige mensen er in Nederland wonen.
pi_50367650
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ach, het is in ieder geval een typische Wilders stemmer, inderdaad. Dom, generaliserend en blatend.
Nee, jij bent hier nog steeds de uitblinker.
pi_50368066
Ik ben bij de vorige verkiezingen juist overgestapt naar de PvdA. De partij waarop ik stemde, heeft regeringsverantwoordelijkheid genomen en is verantwoordelijk voor een aantal belangrijke posten in het kabinet. De regering is nog maar amper aan de slag en verdient een kans. Ik vond het partijprogramma van de PvdA heel realistisch en duidelijk. Zo wil de partij korte metten maken met asociaal gedrag (waartoe ik ook religieus fundamentalisme reken). Ook ondersteunt de partij bijvoorbeeld het recht van mensen om zich van een geloof af te keren.

Ik ga heus niet beweren dat de PvdA altijd alles perfect heeft gedaan, maar ga nou niet alle ellende in dit land op één partij afschuiven. De PvdA heeft nog nooit alleen geregeerd in dit land. Problemen die we onszelf op de hals hebben gehaald (zoals de TE grote groep migranten in dit land) zijn het werk van meerdere politieke partijen.

De PvdA is de tweede politieke partij van Nederland, met een realistisch én uitvoerbaar programma. Dit in tegenstelling tot een Wilders, die doorslaat in belachelijkheid en zichzelf ver buitenspel zet, zelfs nog voor de VVD. Een stem op Wilders is per definitie niet productief. Ook de SP is met de staart tussen de benen weggelopen. Blij dat de PvdA wél hun verantwoordelijkheid nam.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:39:48 #60
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_50368423
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben bij de vorige verkiezingen juist overgestapt naar de PvdA. De partij waarop ik stemde, heeft regeringsverantwoordelijkheid genomen en is verantwoordelijk voor een aantal belangrijke posten in het kabinet. De regering is nog maar amper aan de slag en verdient een kans. Ik vond het partijprogramma van de PvdA heel realistisch en duidelijk. Zo wil de partij korte metten maken met asociaal gedrag (waartoe ik ook religieus fundamentalisme reken). Ook ondersteunt de partij bijvoorbeeld het recht van mensen om zich van een geloof af te keren.

Ik ga heus niet beweren dat de PvdA altijd alles perfect heeft gedaan, maar ga nou niet alle ellende in dit land op één partij afschuiven. De PvdA heeft nog nooit alleen geregeerd in dit land. Problemen die we onszelf op de hals hebben gehaald (zoals de TE grote groep migranten in dit land) zijn het werk van meerdere politieke partijen.

De PvdA is de tweede politieke partij van Nederland, met een realistisch én uitvoerbaar programma. Dit in tegenstelling tot een Wilders, die doorslaat in belachelijkheid en zichzelf ver buitenspel zet, zelfs nog voor de VVD. Een stem op Wilders is per definitie niet productief. Ook de SP is met de staart tussen de benen weggelopen. Blij dat de PvdA wél hun verantwoordelijkheid nam.
Zeg, wees eens niet zo rationeel en verstandig. Zo werkt het hier niet op Fok hoor. je moet gewoon "RAAAAAAAAAAAAH PVDA" schreeuwen en alles op hun afschuiven en de VVD aanbidden als de wederopstanding van Jezus die de vrije markt komt brengen, net als alle andere mensjes hier doen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_50369001
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef ethiraseth het volgende:
Zeg, wees eens niet zo rationeel en verstandig. Zo werkt het hier niet op Fok hoor. je moet gewoon "RAAAAAAAAAAAAH PVDA" schreeuwen en alles op hun afschuiven en de VVD aanbidden als de wederopstanding van Jezus die de vrije markt komt brengen, net als alle andere mensjes hier doen.
Zou een saaie boel worden hier op Fok, als iedereen VVD-aanhanger was. Het topic over de PvdA is ook wel een tikkie hypocriet, trouwens. Natuurlijk staat de PvdA er niet zo denderend voor: 33 zetels bij de verkiezingen, slechts 28 in de actuele peilingen.

Maar de VVD is nog dieper gezonken en zelfs teruggezakt naar 19 zetels in de peilingen. Als deze trend zich doorzet, is de VVD straks de vijfde partij van Nederland, achter Wilders, die op 13 staat. En dat voor een oppositiepartij. Je zou juist verwachten dat ze daar in de peilingen wel bij varen.
  Redactie Frontpage dinsdag 12 juni 2007 @ 14:28:33 #62
145738 superworm
is erbij
pi_50372597
BINGO!
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: