nee, lak is d'r af en stuurkolom is scheefquote:
anders was ik over de kap van het busje gevlogenquote:
valiumquote:
ik rij op fietbad buiten bewoude kom op voorrangsweg, komt busje van rechts aan dat de voorrangsweg nadert en ipv af te remmen rijdt die door en kon ik hem net ontwijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef Spacehamster het volgende:
Je laat er wel een hoop details uit he... Beschrijf nou es precies wat er gebeurde want zo is niet duidelijk of ik meelij met je kan hebben of je juist uit kan kafferen voor onvoorzichtig dom gedrag.
ben maikuuuul nietquote:Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef justmattie het volgende:
ja maak ook eens ff zoeen paint tekening![]()
![]()
ik typ altyd met één vingerquote:Op zondag 10 juni 2007 11:10 schreef postmortum het volgende:
met de scooter gevallen, lijker elleboog botbreukje , rechterelleboog verstuikt, omdat ik moest uitwijken voor een bestelbusje![]()
typ nu met 1 vinger![]()
Gelukkig heb ik wil keigoede pijnstillers gekregen![]()
was dat dan niet beter geweest? was je iig niet gevallenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
anders was ik over de kap van het busje gevlogen![]()
1. Busje kwam van rechtsquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef postmortum het volgende:
ik rij op fietbad buiten bewoude kom op voorrangsweg, komt busje van rechts aan dat de voorrangsweg nadert en ipv af te remmen rijdt die door en kon ik hem net ontwijken![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:10 schreef Metro2005 het volgende:
ah was jij die pauper die met zijn 'opgevoerde' scooter langs kwam razen, geen acht sloeg op al het verkeer van rechts en de complete straat blauw zette van de onverbrande olie en benzine omdat je niet zo goed kan opvoeren.
Hoe heet het? En hoeveel verpats je het?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:10 schreef postmortum het volgende:
Gelukkig heb ik wil keigoede pijnstillers gekregen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |