Goeie OP!quote:
bestaat dit topic nog?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Goeie OP!![]()
Heb je tips, voorkeuren? Ben niet zo thuis in de Arabische cinema (zit nu heel hard te denken of ik überhaupt wel eens een Arabisch-talige film heb gezien)
Arabische humor lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:17 schreef Emel het volgende:
wat vind je leuk? drama, actie of arabische humor?![]()
hoe zou Arabische humor zijn?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Arabische humor lijkt me wel wat.
En ik zit me nog steeds heel hard af te vragen of ik nou wel eens een Arabische film heb gezien. Volgens mij niet. Zelfs geen Egyptische kaskraker met gillende vrouwen in rode jurken en een held met een snor.
Die ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe zou Arabische humor zijn?
hmm volgens mij ken ik zelf ook geen Arabische films...wel Turkse
![]()
Josef Fares, dat is die Zweeds-Libanese regisseur van Jalla!Jalla! en Kopps. Beide érrug goed en afschuwelijk grappig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef IHVK het volgende:
http://www.arabfilmfestival.nl/affr2007/nl/show.php?id=43
Deze schijnt heel mooi te zijn, gaat over klein jongentje die famillieleden verliest tijdens een bomaanslag en naar Zweden lucht.
Hij werd op school vertoond, maar ik kon er helaas niet heen en iedereen bleef erin wrijven dat ik een goede film had gemist.![]()
draait aanstaande vrijdag, moet helaas werken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef IHVK het volgende:
http://www.arabfilmfestival.nl/affr2007/nl/show.php?id=43
Deze schijnt heel mooi te zijn, gaat over klein jongentje die famillieleden verliest tijdens een bomaanslag en naar Zweden vlucht.
Hij werd op school vertoond, maar ik kon er helaas niet heen en iedereen bleef erin wrijven dat ik een goede film had gemist.![]()
nu je het zegt, mij ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Arabische humor, op de een of andere manier doet me dat aan Louis de Funès denken.
voor iedereen lijkt me.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef DesertRose het volgende:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien. maar is het alleen voor journalisten en mediaverslaggevers of kan ik als gewone bezoeker ook naartoe??
Lijkt me ontzettend leuk, kijken of ik tijd ( en metgezelen) voor kan vinden dan ga ik er zeker![]()
hoezo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:06 schreef Rossoneri het volgende:
Jezus een Arabisch filmfestival in Rdam. Het moet ook niet gekker worden.
Omdat we in nederland wonen (oke eigenlijk telt Rotterdam niet meer als NL) en met de Islam niks te maken willen hebben.quote:
Hup, terug naar je plaggenhut, aardappeleter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:47 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Omdat we in nederland wonen (oke eigenlijk telt Rotterdam niet meer als NL) en met de Islam niks te maken willen hebben.
en ik moet niks hebben van zulke bekrompen figuren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:47 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Omdat we in nederland wonen (oke eigenlijk telt Rotterdam niet meer als NL) en met de Islam niks te maken willen hebben.
Jammer voor jequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:16 schreef Emel het volgende:
[..]
en ik moet niks hebben van zulke bekrompen figuren.![]()
Neu ga jij maar terug naar je zandbak, opzouten!quote:Hup, terug naar je plaggenhut, aardappeleter.
Toppunt van cultuurbarbarisme is dit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
[..]
Neu ga jij maar terug naar je zandbak, opzouten!![]()
je hebt niets zinnigs te zeggen, dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
[..]
Neu ga jij maar terug naar je zandbak, opzouten!![]()
Doe ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toppunt van cultuurbarbarisme is dit.
Misschien moet je die films gewoon zien. Zou je een Indisch filmfestival of een Amerikaans filmfestival erg vinden?
Dit festival staat gewoon los van de islamitische minderheden die in Nederland wonen. De meeste films komen uit landen als Egypte en dergelijke. Ik ben best weinig Egyptenaren.
Oja, los daarvan is het gewoon bekrompen gedrag. Ga maar spelen in POL of de FP of Geenstijl.![]()
quote:je hebt niets zinnigs te zeggen, dus
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Doe ik![]()
![]()
[qoute]je hebt niets zinnigs te zeggen, dus
hmm ja als eens afgevraagd hoe dat zou komen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Emel het volgende:
tegenwoordig wordt alles in verband gebracht met de Islam.
wat zijn de mensen zo triest tegenwoordig.
Erg irritant ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Emel het volgende:
tegenwoordig wordt alles in verband gebracht met de Islam.
wat zijn de mensen zo triest tegenwoordig.
waarom jij bekrompen (triest) gedrag laat zien? dat vraag ik me af jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
hmm ja als eens afgevraagd hoe dat zou komen?
Zeg dan iets zinnigs.quote:
Moet je eens opletten wat er gaat gebeuren als ik een nederlands/westers film festival wil houden in bijvoorbeeld Mekka of whatever. Denk maar niet dat dat gebeurd, nee ik zie dit weer een als een stap dichterbij van de verislamerisering van nederland.quote:
ha ik geef mijn mening over de islam, en dat mag natuurlijk niet. De nederlandse/westerse cultuur afkraken mag natuurlijk wel vanwege geloofsovertuiging, sry hoor maar ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef Emel het volgende:
[..]
waarom jij bekrompen (triest) gedrag laat zien? dat vraag ik me af ja
Moet je eens opletten wat er gaat gebeuren als ik een nederlands/westers film festival wil houden in bijvoorbeeld Mekka of whatever. Denk maar niet dat dat gebeurd, nee ik zie dit weer een als een stap dichterbij van de verislamerisering van nederland.quote:
je verpest mijn topicquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Moet je eens opletten wat er gaat gebeuren als ik een nederlands/westers film festival wil houden in bijvoorbeeld Mekka of whatever. Denk maar niet dat dat gebeurd, nee ik zie dit weer een als een stap dichterbij van de verislamerisering van nederland.
dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
ha ik geef mijn mening over de islam, en dat mag natuurlijk niet. De nederlandse/westerse cultuur afkraken mag natuurlijk wel vanwege geloofsovertuiging, sry hoor maar ikop de islam.
Maar goed ontopic, ik ben hier weg.
Die heeft iedereen elk jaar gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook nooit een Arabische film gezien. Of ik moet er een gezien hebben zonder ervan bewust te zijn dat het een Arabische film was (nagesynchroniseerd natuurlijk).
Edit: Ow ja, de Arabische (Turkse nasynchronisatie) versie van ''The Message'' heb ik gezien.
[afbeelding]
Niet deze, maar die ene zonder Anthony Quinn (met Arabische acteurs).
je dacht, laat ik even lachen in haar foboquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die heeft iedereen elk jaar gezien.
Met dank aan Kanal D.![]()
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
je dacht, laat ik even lachen in haar fobo![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
En jij dacht: haha ik lacht niet terug.![]()
oepsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Abla.![]()
maar goed,wie zei er net iets over topic verpesten enzo.![]()
![]()
nopequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |