ja uh,.. zondag ochtend is niet me beste moment laat maar zeggen..quote:Op zondag 10 juni 2007 09:51 schreef yvonne het volgende:
Leer spellen jij.
quote:Op zondag 10 juni 2007 09:57 schreef snorfiets het volgende:
[..]
ja uh,.. zondag ochtend is niet me beste moment laat maar zeggen..
Dat blijkt.quote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef snorfiets het volgende:
JE VETER ZIT LOS BOUGIEBOUTJE KOPEN AAN DE OVERKANT PLINTENLADDER
nou, trekt wel kijkers zo...quote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Had er al iemand gezegd dat het 'zeikstralen' zijn?
Pomp bouwen, leiding leggen, klaar!quote:Op zondag 10 juni 2007 10:55 schreef R0elio het volgende:
bla bla .. want ze moeten soms wel een hele week wandelen om drinkwater te halen (ga werken denk ik dan) .. bla bla
wat is dat nu weer voor redenatie .. omdat er geen goed drinkwater in de buurt is moet men maar gaan werken .. en dan komt dat water vanzelf dichterbij ???
van hard werken ga je zweten en dan kan je dat zweet opdrinken duhquote:Op zondag 10 juni 2007 10:55 schreef R0elio het volgende:
bla bla .. want ze moeten soms wel een hele week wandelen om drinkwater te halen (ga werken denk ik dan) .. bla bla
wat is dat nu weer voor redenatie .. omdat er geen goed drinkwater in de buurt is moet men maar gaan werken .. en dan komt dat water vanzelf dichterbij ???
Dat is ook nog eens heel gezond, zout water.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:07 schreef Paales het volgende:
[..]
van hard werken ga je zweten en dan kan je dat zweet opdrinken duh
Als je daar een pomp bij een dorp aanlegt, hebben de vrouwen minder tijd nodig water te halen. Dus meer tijd om kindjes te maken. Dan heb je weer te veel kinderen voor die pomp.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:27 schreef werkeend het volgende:
[..]
Pomp bouwen, leiding leggen, klaar!
het zijn gewoon ontzettend luie flikkers...
Dit iddquote:Op zondag 10 juni 2007 10:39 schreef Dibble het volgende:
Ga gewoon dichter bij de put wonen, probleem opgelost![]()
sterf.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:38 schreef snorfiets het volgende:
Hoor ik weer dat geneuzel van; blabla.. mensen in de 3e wereldlanden moeten meer en schoner drinkwater hebben, want ze moeten soms wel een hele week wandelen om drinkwater te halen (ga werken denk ik dan).
En dan hoor je daarna weer dat er te veel mensen op de aarde wonen. Vooral in de 3e wereld landen kunnen ze maar niet stoppen met palen.
gevalletje verdampen en condens opvangen lijkt mequote:Op zondag 10 juni 2007 12:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens heel gezond, zout water.![]()
In Afrika schijnt de zon zó hard dat de condens ook gelijk condenseert....quote:Op zondag 10 juni 2007 12:48 schreef snorfiets het volgende:
[..]
gevalletje verdampen en condens opvangen lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |