quote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
En misschien nog wat andere programma's, zoals een vertaalmachine o.i.d. zodat je elke taal kunt spreken/lezen.
jajajajaquote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dus ik ga denk ik voor de derde of vierde versie, met TomTom-navigatie erbij. Dat je gewoon in je hoofd zo'n stem hoort: Over 100 meter linksaf...
![]()
Hehe, ja precies. Of een paar boeken inscannen zodat je altijd een 10 hebt voor tentamens en nooit hoeft te leren.quote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef Djarum het volgende:
nou, soms had ik wel gewild dat ik met mijn ogen een foto kon nemen en die dan later kon opslaan op mijn computer ofzo!
dat zou wel heul cool zijn ja, dan heb je altijd de beste cameraquote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef Djarum het volgende:
nou, soms had ik wel gewild dat ik met mijn ogen een foto kon nemen en die dan later kon opslaan op mijn computer ofzo!
Norton op je chip, jeweetschquote:Op zondag 1 april 2007 16:04 schreef hierissiedan het volgende:
het lijkt me wel erg makkelijk, het nadeel. Stel iemand hacked je brein. of zet er een virusje in wat alles wist... minder dan he!
Tegenwoordig hacken religie en politiek je brein.quote:Op zondag 1 april 2007 16:04 schreef hierissiedan het volgende:
het lijkt me wel erg makkelijk, het nadeel. Stel iemand hacked je brein. of zet er een virusje in wat alles wist... minder dan he!
avg loopt ook aardig hoor... Maar dan nog het lijkt me niet ideaal...quote:Op zondag 1 april 2007 16:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Norton op je chip, jeweetsch![]()
je loopt wel een stukje langzamer dan natuurlijk![]()
*grappen-overload* *grappen-overload* *grappen-overload* *grappen-overload* *grappen-overload*quote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef snorfiets het volgende:
JE VETER ZIT LOS BOUGIEBOUTJE KOPEN AAN DE OVERKANT PLINTENLADDER
Hey ik zie alleen maar blauw nu... ff wachten, ben ff rebooten...quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef prof.bierbekje het volgende:
Mensen die windows installeren in hun brein!![]()
![]()
maar de kans is wel dat je de boel opblaast, ik raad je dan ook ten zeerste water cooling aan!!! en waarom overclocken elke 3 maanden komt er een nieuwe nog betere chip...quote:Op zondag 1 april 2007 22:32 schreef RainofDeath het volgende:
Kun je je hersens dan ook overclocken zodat je slimmer wordt?
Waarom zou je een opleiding doen als je alles al weet?quote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, ja precies. Of een paar boeken inscannen zodat je altijd een 10 hebt voor tentamens en nooit hoeft te leren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |