Huur een auto dan kom je vazelf leuke dingen tegenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
Is er op stappen en op het strand liggen na nog wat leuks te doen?
wehheeh er is heus wel wat meer te doen, Kreta is groot en heeft veel cultuur dus als je echt wilt kan je er elke dag wat doen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan houden we het maar op eerder genoemde.![]()
Dat was eigenlijk dan ook al mijn plan maar dacht de 'zoveel dagen' reeks ff te doorbreken
Niet waar er is enkel bier en strand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wehheeh er is heus wel wat meer te doen, Kreta is groot en heeft veel cultuur dus als je echt wilt kan je er elke dag wat doen hoor.
Dan zal ik maar foto's maken.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet waar er is enkel bier en strand.
Ik ga echt niet naar dat lepra eiland of de Somariakloof bezichtigen![]()
.
Lul niet, je denkt cker dat kreta alleen bestaat uit chersonissosquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet waar er is enkel bier en strand.
Ik ga echt niet naar dat lepra eiland of de Somariakloof bezichtigen![]()
.
Uhmm weet er niks van. Er zullen heus wel zakkerollers enz zijn of zwervers die iets van je willen.. verder ben ik zelf niks vervelends tegengekomen behalve irritante zatte Nederlandse bouwvakkersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef JapieGijs het volgende:
Hoe zit t eigenlijk met de criminaliteit daar? boven gemiddeld of nie?
Vind het wel meevallen, niet zoveel meer als in NLquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nog 22 dagen voor mij.
Hoe zit het met de politie in Chersonissos, is die veel aanwezig?
Vriend van mij werd gerolt door een zigeuner, die een roos in zn broekzak stopte en zn geld eruithaalde. Daarna hebben we ze keihard laten rennenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Uhmm weet er niks van. Er zullen heus wel zakkerollers enz zijn of zwervers die iets van je willen.. verder ben ik zelf niks vervelends tegengekomen behalve irritante zatte Nederlandse bouwvakkers(of Engelsen natuurlijk)
Dat zijn betere tijden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef endr0me het volgende:
Wij de tickets ook binnen.. vliegen heen om 06:20 en terug om 10:35
Op welke dag vlieg je terug?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef endr0me het volgende:
Wij de tickets ook binnen.. vliegen heen om 06:20 en terug om 10:35
Nou dan kan ik je de hand schudden, maar ja als ik maar daar kom toch..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb het verrot qua tijden.
22 juli: 17:00 uur 's middags vliegen.
1 aug: 22:00 uur vertrekken. 2 aug 2:00 uur 's nachts aankomen, en dat is dan de laatste daag waarschijnlijk. Vet man...
Dat is inderdaad balen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef endr0me het volgende:
Daarom, die tijden ben je eenmaal daar aangekomen zo vergeten
2 goede vriendinnen van me gaan ook Porto Village.. die vliegen dezelfde dag als ons pas in de middag en moeten ook nog eens overstappen via Turkije.. dat is helemaal minder natuurlijk
Huh neejoh de laatste dag gaat er niet vanafquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb het verrot qua tijden.
22 juli: 17:00 uur 's middags vliegen.
1 aug: 22:00 uur vertrekken. 2 aug 2:00 uur 's nachts aankomen, en dat is dan de laatste daag waarschijnlijk. Vet man...
Huh heel raar ik ga tot 16 juli en vlieg eind van de dag en kom 17 juli aan in nederlandquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Dutch_Courage het volgende:
Nee, laatste dag is 2 augustus. Maargoed, het was allemaal een beetje vaag want het was allemaal nog niet definitief.
Komende week zullen de tickets wel komen en dan zullen we zien.
Mwah.. 2,5 uur van te voren aanwezig. Half 4, dan is er nog geen hol te beleven op Schiphol + dat we eerst nog 2,5 uur moeten reizen om op Schiphol aan te komen.quote:
Ach Schiphol is altijd wel iets te doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah.. 2,5 uur van te voren aanwezig. Half 4, dan is er nog geen hol te beleven op Schiphol + dat we eerst nog 2,5 uur moeten reizen om op Schiphol aan te komen.
Maarja, boeiend.
Dankjewelquote:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar nu vallen me nog veel dingen in die ik mee wil nemen. Al zijn het maar kleinen dingen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:10 schreef endr0me het volgende:
Ik pak ook vroeg in, vorig jaar deed ik het de laatste dag en toen ben ik behoorlijk wat vergeten..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Gezellig er zijn nu 2 bosbranden aan de gang op Kreta
Geen idee, in het AD stonden overzichten van branden zag je er 2 op kretaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |