Zal het opschrijven en dan zien we daar wel...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Het was de plaats Rethymnon
Ze zijn in plaatsjes als Imbros , de Kourtaliotiko kloof geweest en Georgioupoli en de imbroskloof
De kasteelruine Frangokastello , Klooster Moni Preveli
in de plaats waar ze zaten was een venetiaans fort
Zo dat waren ff wat dingen uit de plakboek wat ik over heb getypt heb je nog niets aan waarschijn lijk maar goed vanuit daar waren veel tripjes te maken enzo
Nou echt een feesttype.... Vindt het natuurlijk wel leuk om op stap te gaan enzo. Maar elke avond hoeft tot in de laate uurtjes hoeft voor mij ook niet meteen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh je bent meer feesttype ( net als ik) mijn zusje niet die is meer een doe mens die heeft dus elke dag van alles bezocht daar met dr vriend.
Zou ik denk ik ook sneller doen als ik met m''n vriendin zou gaan hoor
Hoe duur was spanje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef MasterM26 het volgende:
het zal vast wel al gezegd zijn, maar heb geen zin om alles terug te gaan lezenmaar wat betaal je voor een biertje daar? Beetje vergelijkbaar met Spanje? Ik ga er 16 juli naartoe
![]()
[afbeelding]
nooit duurder dan ¤2, tenminste dat was 2 jaar geleden zoquote:
Kreta is dan wel duurder ik weet ook niet precies meer ik was er 2 jaar geleden ik dacht 5 euro en dan kreeg je 2 flesjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
nooit duurder dan ¤2, tenminste dat was 2 jaar geleden zo
Wij zijn ook op de tickets aan het wachten....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef paultjuhhh het volgende:
tickets binnen:
2 juli 18:40 vertrek amsterdam
16 juli 23:15 vertrek Kreta
Prophet en Technoboy stampuuuuhquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef Duuvelke het volgende:
Was even vanalles aan het opzoeken over Kreta en kwam terecht bij Strabeach...
Hier wordt elke Woensdagavond een feest gehouden....
Dit is de line up:
4 juli: Chuckie, Ricky Rivaro, Showtek, MC Gee
11 juli: Roog, Tom de Neef, Technoboy, MC Gee
18 juli: Chuckie, Jean, The Prophet, MC Gee
25 juli: Erick E, Randy Katana, Zany, MC Gee
1 augustus: Chuckie, Benny Rodrigues, Luna, MC Gee
8 augustus: Chuckie, Don Diablo, Dana, MC Gee
15 augustus: Laidback Luke, Lucien Foort, Pavo, MC Gee
22 augustus: Chuckie, Sidney Samson, Zany, MC Gee
29 augustus: Chuckie, MC Gee
Vast wel ergens , 2 jaar terug was bijna overal waar ik heen ging 2 voor de prijs van 1 ( zogenaamdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef EDMAN- het volgende:
Starbeach toch gewoon 2 euri voor een flesje heineken?
Wij missen jammer genoeg The Prophet..........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef EDMAN- het volgende:
Waar kan ik data en dj's vinden die @ party's @ starbeach draaien? Ik geloof namelijk dat er een aantal defqon.1 dj's komen, dat zou geweldig zijn
nm, al gevonden
[..]
Prophet en Technoboy stampuuuuh
Idd RIP jegens onsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:09 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Wij missen jammer genoeg The Prophet..........![]()
Haha toen was ik er ook bij op starbeachquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef EDMAN- het volgende:
jazekers zijn stikgoed, Chucky draaide 2 jaar terug ook goed ja
Negermuziekquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef italiaan1987 het volgende:
Chuckie draait daar zeker alleen maar electro?
Ik heb liever dat die negermuziek draait![]()
omdat...?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:17 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
starbeach feesten zijn echt kut
Vorig jaar r&b en hip hop.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef italiaan1987 het volgende:
Chuckie draait daar zeker alleen maar electro?
Ik heb liever dat die negermuziek draait![]()
Ach die 20/25 euro entree kan ik nog wel missen.... Kwil op vakantie ook echt kunnen doen waar ik zin in heb en niet zeggen van dat vind ik te duur etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef alki het volgende:
[..]
Je 20 a 25 euro betaald voor de entree voor een party van 20u tot 0.00 u
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef alki het volgende:
Maarj aop zich wel leuk voor een avondje lekkere chicks zijn er vaak wel
20 euro voor feestje van 22.00 tot 6.00uquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Volgende week ga ik voor NOPEISDOPE naar Kreta voor promowerk, wordt zeker leuk! Zeker allemaal dus even kaartjes van me kopen, hehehehehehehehehehe. [afbeelding]
Matrix in chersonissos toch?....quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:05 schreef paultjuhhh het volgende:
waar is dat nope is dope dan
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef Biancavia het volgende:
Wij gaan misschien in september naar Kreta.
Boeiend, je bent op vakantie, daar is alles duur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef alki het volgende:
[..]
Je 20 a 25 euro betaald voor de entree voor een party van 20u tot 0.00 u
Gelukkig dat al die hardstyle dj's komen danquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Vorig jaar r&b en hip hop.
Vond het erg vet, op een gegeven moment switchte hij echt om de 20 seconden van nummer, heb heel wat klassiekers langs horen komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |