forza is bij gcshop 55 euro, vind 45 dan wel heel veel?quote:Op zondag 10 juni 2007 08:42 schreef pmponer het volgende:
Te koop dus een Hanssystem, Microsoft wireless racing wheel, forza 2
Vraag prijs per onderdeel
Hanssystem - 30 euro http://www.hanssystem.nl/
Microsoft wireless racing wheel 99 euro
forza 2 - 45 euro
Alles in een set 150 euro.
Alles kan worden opgestuurd maar de kosten zijn voor de koper, voor het hanssytem en stuur ligt dit rond de 10 euro. Voor het spel rond de 2 euro.
De spullen kunnen werkend gezien worden in Zoetermeer.
is het een limited edition dus?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:13 schreef pmponer het volgende:
het is een vraagprijs en het spel is zo goed als nieuw dan vind ik 10 euro onder de winkel waarde redelijk
ik doe er nog de officiele forza 2 sleutelhanger bij voor dat bedrag![]()
wat was je tijd?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:04 schreef pmponer het volgende:
Het is niet de limited edition, ik heb wel zo'n sleutelhanger ik heb namelijk het spel een stuur en een playseat gewonnen gister bij een competitie van de mediamarkt. Dus spullen zijn dus 1 dag oud op dit moment. Het hanssysteem heb ik nu ca 1 maand ofzo in gebruik. Maar omdat ik de playseat heb gewonnen doe ik die dus weg.
nee, adviesprijs van MS is nog altijd 135,-quote:
Lekker zo zonder link of wat dan ook, geef dan ook even je bronquote:
Grappig binnen het uur 10 euro omhoog en nog steeds geen bronvermelding.quote:
Daar ben ik dus ook bang voor maar goed, ik heb een mailtje naar de mediamarkt gestuurd en ben benieuwd naar hun reactie.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Parkinson_XTC het volgende:
waarschijnlijk kunnen ze daar vrij weinig aan doen, competitie was onder toezicht van MS-promotor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |