Dat is helemaal niet nodig. Je kunt ze persen en vervolgens laten fermenteren. Blijven ze zonder vrieskast heel erg lang goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je druiven invriezen?
Ha! Mooi!quote:Op zondag 10 juni 2007 08:20 schreef LXIV het volgende:
Goedemorgen. Wat een TT, L!
Gisteren heb ik je boek ontvangen! Hartelijk dank!![]()
Vanwaar het verkneukelen weet ik niet precies, of is het omdat van Dis de meest politiek-correcte schrijver is, op Mak na dan? Gisteravond heb ik er al in gelezen, leest wel lekker weg, al staan de pagina's inderdaad vol met hulpvaardige kansjongeren, kunstzinnige en wijze zwervers en onbaatzuchtige en edelmoedige Sri-Lankanen. Een soort edele wilden in de polder dus. Maar een schrijver die zoiets geloofwaardig weet te beschrijven is dan een goede schrijver, en er is dan geen woord van gelogen.
Maar nogmaals dank, hier vanuit de verre!
![]()
... of je kunt er wijn van makenquote:Op zondag 10 juni 2007 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat invriezen niet lekker is. Je kunt ze natuurlijk confijten, drogen, fermenteren, allemaal oude en beproefde methodes.
Iemand vindt dat het woord dagzweten in de Van Dale zou moeten, als tegenhanger van nachtzweten.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Ook ik ben weer van de partij. Of je het nou leuk vindt of niet.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand vindt dat het woord dagzweten in de Van Dale zou moeten, als tegenhanger van nachtzweten.![]()
Nachtzwetenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Maar wie is die iemand? Iemand die je persoonlijk kent? Of heb je het ergens gelezen?
Vissen naar complimentjes...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Ook ik ben weer van de partij. Of je het nou leuk vindt of niet.
Nee, hoor. Ik heb dat helemaal niet nodig.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Vissen naar complimentjes...
Ja hoor, we vinden jou allemal heel leuk.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |