Zijn je guppies in stakingquote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Zal ik jullie is wat vertellen?
Ik verveeeeel me![]()
Wel hoor, maar ikh eb die 10 nog steeds niet gewonnenquote:
wat moet jij met kleine afrikaanse muntenquote:
wat vervelend..quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waarom ben ik daar niet van op de hoogte?![]()
navond trouwens..
oeiquote:
Eronder kruipen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat moet jij met kleine afrikaanse munten![]()
Over de balk smijten?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat moet jij met kleine afrikaanse munten![]()
quote:
Waar kom jij nou weer onder vandaan gekropenquote:
een afrikaanse munten onderkruipsel... nah.... ieder zijn hobby... wat een randfiguur...quote:
Wat een randdebielquote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een afrikaanse munten onderkruipsel... nah.... ieder zijn hobby... wat een randfiguur...
Gelukkig zit mijn hoed vastgelijmd.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een afrikaanse munten onderkruipsel... nah.... ieder zijn hobby... wat een randfiguur...
quote:
Ik vind dit echt een persoonlijke aanval die echt niet kanquote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het grijpt je aan he... ach welkom bij de club... ik ben ook een randgroepjongerequote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een persoonlijke aanval die echt niet kan![]()
Gelukkig zijn er moddereters in de buurt![]()
GERT!, dit gaat echt over het randje he?
Ik kom zelfs uit de randstadquote:Op zondag 10 juni 2007 21:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het grijpt je aan he... ach welkom bij de club... ik ben ook een randgroepjongere
Eerst bleek, dan weer groen.... ik ben bezig met een zuurstok-imagoquote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
..je ziet een beetje groen duckie...hoe komt da ?![]()
Hee Oortjes....![]()
![]()
Kansloos dusquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben in het uitzendbureau geweest![]()
Uiteindelijk kies je toch de rol die het best bij je past...in jouw geval die van de underduck.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst bleek, dan weer groen.... ik ben bezig met een zuurstok-imago![]()
Jij komt ff zuigen begrijp ikquote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteindelijk kies je toch de rol die het best bij je past...in jouw geval die van de underduck.![]()
Wel lolligquote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteindelijk kies je toch de rol die het best bij je past...in jouw geval die van de underduck.![]()
Onder Petra.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar kom jij nou weer onder vandaan gekropen![]()
![]()
Woon in een vulkaanquote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij weet zeker dat je de hitte aankunt ?![]()
jij komt uit mijn hartquote:Op zondag 10 juni 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mij te ver weg.......ik kom uit het hart remember.
![]()
hoe is dat dan weer geluktquote:
Ik ben ff de keuken in...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij weet zeker dat je de hitte aankunt ?![]()
Ge de keuken maar inquote:
hij is er op gefaciliteerd... zijn hoed zit vastquote:
O jij weet leukere grapjes? Nou toe maar dan.quote:
al langer dan jijquote:
mijn steen heet erosquote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij weet leukere grapjes? Nou toe maar dan.![]()
hey noddiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |