Oren?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
gatverdamme! En daar moet Lieke dan weer mee zoenen!
Je alternatief is Eric ...... Zeg nou zelf, stevig + mannelijk + vrouw ........quote:Op zondag 10 juni 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie net als jij een stevige mannelijke vrouw![]()
Ja Brian is als de dood om de jacuzzi in te stappen, want dan heeft hij Amanda niet meer onder controlequote:Op zondag 10 juni 2007 01:30 schreef basicsaint het volgende:
Terwijl iedereen in de jacuzi zit, knuffelen Amanda en Brian gezellig met zijn tweetjes in het zwembad.
Heb jij dorpen naast je? Welk dorp ben jij dan!?!?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
Zei die kut nou dat ze uit Lunteren kwam? Dat is een dorp naast mij
Nee idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft helemaal niet met Brrrr gezoend
Je moet niet jokken in je OP, Lieke en brrrr hebben niet gezoendquote:
Dom, kan hij zelf ook niet met een van de damesquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja Brian is als de dood om de jacuzzi in te stappen, want dan heeft hij Amanda niet meer onder controle
Komt Cora ook niet uit die contreien?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
Zei die kut nou dat ze uit Lunteren kwam? Dat is een dorp naast mij
Zo ken ik je weer! Welkom Back!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ook, maar ik bedoelde die goedkope preistengel in de witte bikini... Meer drugs in de kooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |