Je had dit allang moeten sluiten jij incometente mod!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:33 schreef Snakey het volgende:
Je klikte.
Nu zal je het nooit weten he.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:35 schreef the_legend_killer het volgende:
ik klik niet want ik vertrouw de boel niet
Stel je niet zo aan man.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:54 schreef Armageddon het volgende:
Een welterustentopc van de grote Armageddon krijgt een slot en dit infantiele topic blijft open?
Jah, dat weet ik. Maar niemand heeft het lef.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zouden je met kop en kont op moeten pakken en onder een truuk moeten leggen, weet je dat!
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:05 schreef Visculmania het volgende:
OMG die gaan het hele school intranet door!Dan staat er dat het belangrijk lesmateriaal is word lekker je account geblokkeert voor het kijken van pron!
Het is maar goed dat ik je niet ken anders anders had ik veel bier met je gezopen!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, dat weet ik. Maar niemand heeft het lef.![]()
Ga eens dood!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:07 schreef Visculmania het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon aanwaaien
Ik ben gewoon een vervelende newbie!![]()
Wat zeggen?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo jammer hè, zeg het nou eens!
ik doe het één keer voor.
GA EENS DOOD!
Heeee Snakey! Nog niet dicht? slijm slijm , ga ook eens dood slijmhomo!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:09 schreef MASD het volgende:
geenstijl-indoctrinatie
hey snakeynog niet dicht?
danny kan dat welquote:Op zondag 10 juni 2007 03:16 schreef Drakire het volgende:
Ik dacht al sinds wanneer ondersteunt fok youtube filmpjesken namelijk foruma's die dat ondersteunen).
Toedelsquote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef -chiel- het volgende:
Geef die lul die dit posste een ban!!!!
[..]
Toedels????? homo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |