Nueffenietquote:Op zondag 10 juni 2007 01:14 schreef nueffeniet het volgende:
zeg mag die muziek nu uit ik kan niet slapen
Lieke mag toch ook met Amanda?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Huub doet dat goed hoor.. Lieke mag niet met Brian zoenen, maar hij wel met Amanda natuurlijk..
Welnee, dat wil jij nou wel zo graag, maar Huub zou alleen maar pissed worden als ze met Brrrr zou zoenen.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:11 schreef robert2006 het volgende:
huub is pissig!!!!, ruzie morgen
Je gaat buiten de lijntjesquote:Op zondag 10 juni 2007 01:13 schreef Soury het volgende:
GadverdammeGadverda
mmeGadverdammeGadverdammeGadver
dammeGadverdammeGadverdammeGadverdam
meGadverdam
wb, fijne vakantie gehad?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan een flink aantal post hiervoor te zien: nee.
Wat heb jij dan voor een weinig empathische omgeving?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn omgeving begon te klagen dat ze me nog maar zelden zagen sinds ik DGK on streams kijk...![]()
Maakt alleen een kansje als Lieke en Huub ruzie hebben denk ik.. Zo slim is ze ook nog welquote:Op zondag 10 juni 2007 01:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei als Brian slim was geweest had hij geprobeerd om met Lieke te zoenen, dan was Huub helemaal de weg kwijt
En Amanda misschien over de zeik...quote:Op zondag 10 juni 2007 01:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei als Brian slim was geweest had hij geprobeerd om met Lieke te zoenen, dan was Huub helemaal de weg kwijt
Ja, vooral heel ernstig (eh sorry, heel geil) kijken tijdens het geilen.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat geile kijken erbij ook de hele tijd...![]()
dom, dat hij dit en public zegt, tactiek voor BEANquote:Op zondag 10 juni 2007 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, dat wil jij nou wel zo graag, maar Huub zou alleen maar pissed worden als ze met Brrrr zou zoenen.
Het is niet erg hoor![]()
Wel rlxquote:Op zondag 10 juni 2007 01:15 schreef brabander01 het volgende:
muziek is toch lekker niet soms
Nee, ben verslavinggevoelig.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan je toch nog wel een borrel nemen op die "zeldzame" momenten dat je nog wel kijkt![]()
Jouw mening!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor goed alle kommentaar op Lieke weg ....... Heerlijk stevig lichaam !
[afbeelding]
Hij probeerde het anders een paar keer en Lieke deed dat niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:15 schreef Vandaag... het volgende:
Hupert trekt zijn handen van Lieke af als ze ooit met Brian gaat zoenen...
Als Amanda hem niet steeds angstvallig afgeschermd had was dat volgens mij wel gebeurd
Krijgen we weer het Huub versus Brian situatie.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef basicsaint het volgende:
Huub bedreigt Lieke: Als je met Brian Brian zoent dan trk ik mijn handen van je af. Dan ga je het fokking slecht krijgen.
En jij denkt dat brrrr niet over de zeik gaat als amanda met huub zou zoenen?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dom, dat hij dit en public zegt, tactiek voor BEAN
.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeer beslist mijn mening, Lieke ziet er prima uit
[afbeelding]
Dus is Lieke's missie geslaagdquote:Op zondag 10 juni 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Lieke is weg en brian stopt met zoenen
gaat niet gebeuren, amanda vindt huub niet geil en als het gebeurt zou het om speltechnische reden in overleg met brian worden gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij denkt dat brrrr niet over de zeik gaat als amanda met huub zou zoenen?
Tactiek voor huub dus![]()
Nou dan kan Lieke die tactiek toch gebruiken om Amanda gek te maken.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij denkt dat brrrr niet over de zeik gaat als amanda met huub zou zoenen?
Tactiek voor huub dus![]()
Lekkere muziek? Wat is volgens jou dan lekkere muziek? Chubby Checker?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:18 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ze eens lekkere muziek gingen draaien, ik word gek van die rotherrie
Als er iets gescript is , is dit het wel. Huub loopt als een gek zijn zender te zoeken om het juiste shot bij het geluid te krijgen. En dan zgn boos worden op Lieke . Wat een BS.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Lieke is weg en brian stopt met zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |