Jawel ik weet het...een tombola aan emoties en een slangekuil aan gekonkelquote:Op zondag 10 juni 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet in welke shitzooi je bent beland![]()
inderdaad... je weet hem op de goede plek te raken... die vergeet jou niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat ik met 1 opmerking hem zover kon krijgen dat ik ongeveer 10 keer mijn naam hoorde.
Zelfs ná dat SL gedoe
En pas op voor bommen onder je fietsquote:Op zondag 10 juni 2007 00:40 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Jawel ik weet het...een tombola aan emoties en een slangekuil aan gekonkel
En dat zonder het gezeik over COSnummers en OPsquote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
FO4 je bent geweldig, heerlijk dat er gewoon gelijk een COS is
Ik geloof dat Tas of Brain haar een keer Mannie noemde en toen zei Amanda: He, zo noemde mijn ex me ook altijd"quote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
Ik word misselij kvan dat Mannie.. ze wordt alleen zo genoemd omdat Huub der Amy noemde.
Milton wie ????quote:Op zondag 10 juni 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En pas op voor bommen onder je fiets
En noem nooit, maar dan ook nooit de naam van Milton F.![]()
Same herequote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Liess het volgende:
Ik rook drink en eet btw vet veel als ik streams kijk.....
Ik heb in 't verleden behoorlijk wat kritiek meegemaakt befreft het maken van cossen met een slechte op.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
FO4 je bent geweldig, heerlijk dat er gewoon gelijk een COS is
Lang leve de ban.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb in 't verleden behoorlijk wat kritiek meegemaakt befreft het maken van cossen met een slechte op.![]()
Ik heb juist last van droge ogen, maar dat komt omdat ik meestal in een soort trans naar de streams zit te kijken als 't spannend is.quote:
Verdomdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Tis net een bos schaamhaar
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |