Ja, er zijn huizen die gebruikmaken van de temperatuur in de grond, eigenlijk zit die opgeslagen warmte/koelte onder het huis.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan dus tot half december genieten van de in de zomer opgeslagen warmte in je huis?
niet eens verkapt. Maar het is inderdaad wel leuk om te zien wat nu in andere landen "gewoon" is aan/om je huis wat in Nederland juist heel bijzonder zou zijn. Hier heeft bijvoorbeeld bijna iedereen een zwembad.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eens.
en dit is een verkapt pimp topichoe sneu
![]()
we hebben 3 zeer welopgevoedde kinderen in ons huis.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Pietverdriet het volgende:
![]()
.
Wat heb jij in of rond je hut wat in NL niet voorkomt?
en kijk eens naar het stroomverbruik.... : sla je volgens mij echt van achterover hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo lekker aan?
Je kunt er teringverkouden van worden en veel koeler dan nu krijg ik het toch niet....
Ja ijskoud en dat vind ik dan weer niet lekker...
Oh jaterug
We hebben een winnaar!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 10:52 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
we hebben 3 zeer welopgevoedde kinderen in ons huis.
"Pap, we wonen inclusief"quote:Op zondag 10 juni 2007 10:53 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
en kijk eens naar het stroomverbruik.... : sla je volgens mij echt van achterover hoor.
geen airco - hoe vreemd het ook mag klinken, dat is in Braziliaanse huizen zeer zeldzaamquote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Pietverdriet het volgende:
![]()
Nee, zonder gein, ik heb airco in de huis, iets wat je in NL niet snel zal hebben.
Een veranda met vliegengaas?
Een hek met camera's?
Een portier in je appartementen complex?
Jij bent zeker in de jaren 70 uit NL vertrokken ? Had al airco jaartje of 10 geleden maar goedquote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Pietverdriet het volgende:
![]()
Nee, zonder gein, ik heb airco in de huis, iets wat je in NL niet snel zal hebben.
Een veranda met vliegengaas?
Een hek met camera's?
Een portier in je appartementen complex?
In de gemiddelde Spaanse stad heeft bijna niemand een zwembad hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 10:26 schreef phileine het volgende:
[..]
niet eens verkapt. Maar het is inderdaad wel leuk om te zien wat nu in andere landen "gewoon" is aan/om je huis wat in Nederland juist heel bijzonder zou zijn. Hier heeft bijvoorbeeld bijna iedereen een zwembad.
Die hadden ze bij mijn grootouders ook, die werken best goed. Alleen heb je overdag dan wat weinig zon in huis, in mijn geval zou dat zijn dan.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben rolluiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |