dat wordt vanacht al.... ze wil niet met ruzie of een kutgevoel gaan slapenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben benieuwd naar liekes getier morgen mbt het hoeren van huub vanavond
Omdat er weer nieuw beeldmateriaal moet komen. Oftewel, terror.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:15 schreef Donnie29 het volgende:
Net binnen, dus niets gezien vandaag, mag ik vragen waarom dit feestje is? En heeft Amanda/Brian/Huub al gezoend met een ander??
De golfbaan is niet open nuquote:
Ama en Tas zijn toch lelijker? Die zijn nepquote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Ik vind Lieke echt zo lelijk
ik vind haar ook niet knap en haar truttige manier van dansen en dan denken dat ze heel sexy danst vind ik verschikkelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Ik vind Lieke echt zo lelijk
Mmmmmquote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het steeds drukker hier in 1664?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja het zijn echte miljonairs he. En dat bezoek is ook zo hoogstaand.
Hij hoopt natuurlijk dat Amanda met een andere gozer gaat lebberen zodat hij zelf ook een excuus heeft een andere griet te nemen.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
Brian giet als een lief van Amadana no maar wat drnak door har keel. En maar klagen sukkel
En Huub met die anderequote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef herderdoggy het volgende:
lieke danst sensueel met 1 van de dames
Lieke gaat zelf voor die meidquote:Op zondag 10 juni 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Lieke pak die gozer effe als Huub wat bij die meid doet.
Wil wel eens zien hoe Huub dan reageert.
Ff snel. Waarom wil 'ie dat niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda heeft vanmiddag te horen gekregen dat Brian niet met haar wil trouwen dus kan ze dat mooi aanvoeren als reden om weer met anderen te lopen klooien
Ben je zelf ook een beetje beschonkenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
Brian giet als een lief van Amadana no maar wat drnak door har keel. En maar klagen sukkel
En wie is u?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het steeds drukker hier in 1664?![]()
Vertel, wat is er mis.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef FuTilE het volgende:
Ik voel me gebruikt...
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk dat Amanda met een andere gozer gaat lebberen zodat hij zelf ook een excuus heeft een andere griet te nemen.
Ik vind Amanda een heerlijk wijf om te zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Ama en Tas zijn toch lelijker? Die zijn nep![]()
Dat doet ze niet want hij heeft 't van te voren 'aangemeld'.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Lieke pak die gozer effe als Huub wat bij die meid doet.
Wil wel eens zien hoe Huub dan reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |