quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...ik moest de JC parodie ook even meenemen in mijn YT cruise..![]()
ik heb het al ff ge-edit...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
Dat zeggen ze allemaal
Doe eens een inschatting...denken wij mannen er zonder begeleiding net zo over denk je ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vierdaagse, laatste dag, zéér lachwekkend muziekkorps...![]()
ik heb het al niet zo op "achter de muziek aan, maar als er iets te dikke dames in fluwelen pakjes met hun billen gaan staan schudden kan je mij wegdragen...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:50 schreef Jappie het volgende:
Hier dan maar
[..]
Doe eens een inschatting...denken wij mannen er zonder begeleiding net zo over denk je ?
Ik ga zo met de fiets... dus dat wordt bierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
spa blauw kan je thuis toch ook wel drinken?![]()
Doe rustig aan...mijn paard heeft inmiddels hooi en is afgeborsteld...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff checke of ze ook een site hebben...![]()
voorzichtig dan maar op je fietsje...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga zo met de fiets... dus dat wordt bier
Daarbij had ik al beloofd vanavond nog even te komen, en belofte maakt schuld....
Ik maak me meer zorgen om wat ik aan dronken automobilisten tegenkom dan over de schade die ik met m'n fiets zou kunnen veroorzakenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voorzichtig dan maar op je fietsje...![]()
![]()
Precies !quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om wat ik aan dronken automobilisten tegenkom dan over de schade die ik met m'n fiets zou kunnen veroorzaken
OMG... die kleding alleen al... alsof ze allemaal spreekstalmeester van het circus zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
linkje
wel jammer dat je die pakjes neit goed kanzien. er liepen een aantal volwassen dames in fluwelen pakken aan één stuk.
sorry, ik vond het geen porum...![]()
G.J. Drogequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... die kleding alleen al... alsof ze allemaal spreekstalmeester van het circus zijn
Ik moet wel... ik had vanmiddag de rekening laten staanquote:
nou, dronken met je fiets over de kop slaan jeukt ook niet..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om wat ik aan dronken automobilisten tegenkom dan over de schade die ik met m'n fiets zou kunnen veroorzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |