En verwenster van de kringspiermusketier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda is erelid van de "vrouwen van de bruine ster" en ridder in de orde van de "kringspierklieren".
De band: Da-mezzquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat een ode brengen aan de band omdat ze AMEZ ??? heten ?
Het lied is belangrijk voor mij. Op youtube is een filmpje van mij omdat ik door een kast heen viel.
De sjonnies dans je de hele nacht met mij.
Lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa
lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Geef toe, Amesz is een killer achternaam... Die wil ik ook wel hebben, zou ook veel beter bij mij passen dan bij Jaapquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat een ode brengen aan de band omdat ze AMEZ ??? heten ?
Het lied is belangrijk voor mij. Op youtube is een filmpje van mij omdat ik door een kast heen viel.
De sjonnies dans je de hele nacht met mij.
Lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa
lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nee hoor, hij kent de pagina van Wikipedia.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amesz is zijn achternaam toch, alleen Jaap denkt dat niemand dat weet
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda is erelid van de "vrouwen van de bruine ster" en ridder in de orde van de "kringspierklieren".
Dat is alweer uit dacht ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt wij kleden ons netjes om, jij komt bij miljonairs en waarom trek jij een spijkerbroek aan met gaten??
de zanger antwoordt dat is tegenwoordig mode.
Toch vind ik het raar want hij heeft zijn achternaam nooit genoemd op zijn weblog of de streams. Tevens weet Huub zijn achternaam alleen Jaap zei dat hij hem niet mag zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kent de pagina van Wikipedia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |