Daarom heeft ze die halter aan natuurlijk, snel uit...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
Heeft Natasja haar tetten al laten zien?
Het is ook niet zo vreemd dat haar mams helemaal niet blij was met de publiciteit die Amanda door DGK krijgt...Vaag gedoe allemaalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
In dat filmpje insinueert ze dat zowel haar vader als stiefvader door criminele acties om het leven zijn gekomen.
Die reet is haar bron van inkomsten, haar bestaansrechtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef Kinga het volgende:
ALTIJD met die reet naar achteren he.... sjezus
Voor wat het waard is........... http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=31404&roddels=51010quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb net even dat filmpje bekeken waarin natasje het heeft over een auto die ontploft. Ongelofelijk dat daar geen media aandacht aan wordt gegeven. En erger nog, dat daar geen sanctie op staat.Ik raak niet gauw geshockeerd maar dit vind ik stuitend. Wat een debiel wijf is dat zeg.
![]()
Dat noem ik geen kont, maar neukster of anaalklierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aman wrijft haar kont tegen wederom een uitverkorene, maar Braajen haalt haar gauw terug.
www.da-mezz.nlquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:51 schreef Kaleddis het volgende:
Dit bandje is best wel slecht. Ze zijn vast niet voor de muziek gekomen![]()
Dat mens kan geen eens gewoon dansen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef Kinga het volgende:
ALTIJD met die reet naar achteren he.... sjezus
Ja dat viel mij ook al op, de ene tiet is veel groter dan de anderequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Toch wel lullig dat die Dr Lavan van de Bergmankliiniek, niet 2 siliconenvullingen van dezelfde maat op voorraad had.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat noem ik geen kont, maar neukster of anaalklier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |