Wat is het voor Madrid mooi zeg inderdaad... 2003 klint als vorige eeuw zo een beetje...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:58 schreef AminBen het volgende:
[..]
Beter, beter, beter.. zeker na wat er allemaal is gebeurd de laatste jaren/maanden/minuten()
Vooral als je door de FIFA gekroond bent tot beste club van het milennium, dan mag je in principe niet eens twee seizoenen zonder prijs zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is het voor Madrid mooi zeg inderdaad... 2003 klint als vorige eeuw zo een beetje...
In Amsterdam hebben we daar een spreekwoord voorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vooral als je door de FIFA gekroond bent tot beste club van het milennium, dan mag je in principe niet eens twee seizoenen zonder prijs zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Frank moet even naar Ronald bellen hoe je dit moet managenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef Rumille het volgende:
Real Mallorca wacht nog...
Heb het gevoel dat dit een AZ-tje wordt voor Real.
Hopelijk hebben we die vandaag genoeg premie betaalt zodat ze met een B-ploegje komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef Rumille het volgende:
Real Mallorca wacht nog...
Heb het gevoel dat dit een AZ-tje wordt voor Real.
*pistool weer opbergt...quote:
Op Tien straks, is nu over Ek -21..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:11 schreef tomttt het volgende:
Weet iemand of het vandaag nog op tv komt?
Zullen vast wel filmpjes komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Niemand gifjes?
Mooi, bedanktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op Tien straks, is nu over Ek -21..
Opmerking van het jaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:49 schreef AminBen het volgende:
*BUIKSCHUIVERT IN KAMER
dan moet ruud er 2 makenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Liever Ruud dan tottina.
Volgens mij binnen 15 seconden. Madrid viel eerst!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef Greetings het volgende:
WAT een gekte zeg!![]()
![]()
![]()
Heb als neutrale volger nu nog de adrenaline in m'n lijf![]()
Hoeveel seconden scheelde die beide gelijkmakers eigenlijk En welke viel eerst?
In de voetballerij wordt je als coach zijnde beoordeeld op je resultaten en onder van Rijkaard hebben ze het dit seizoen erg wisselvallig gedaan. Het is ook wel erg voorbarig om te zeggen dat het aan de spelersgroep zit, want men kan bijna 2 elftallen opstellen van wereldniveau. Overigens moet ik wel zeggen dat het conflict tussen Eto'o en Ronnie wel eens effect zou kunnen hebben gehad, maar goed neemt niet weg dat dit Barca ondermaats heeft gepresteerd in het tweede seizoenshelft....quote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind dat je Roklaard er niet de schuld van kunt geven.
Nog 1 en dan zoveel als Totti en als hij 2 maakt staat hij op eenzame hoogtequote:Op zondag 10 juni 2007 01:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Beckham heeft zich geweldig terug gevochten zeg![]()
![]()
Hoeveel moet Ruudje er trouwens nog maken wil hij de Gouden schoen in ontvangst nemen? Twee? Ik hoop dat het 'm gaat lukken, want Totti iets zien winnen is wel het laatste wat ik wil zien![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 06:19 schreef Terreros85 het volgende:
Ik hoorde auto's toeteren net na de wedstrijd. Toen ben ik maar op mijn balkon gaan staan en keihard geschreeuw: Barça en daarna AZ (want zoiets wordt het volgende week).
God is an Argentinianquote:Op zondag 10 juni 2007 13:40 schreef EKterror het volgende:
Video met de doelpunten van wedstrijden van Real en Barca op chronologische volgorde
Tamudo scoorde eerder dan Militoquote:Op zondag 10 juni 2007 13:40 schreef EKterror het volgende:
op chronologische volgorde
geweldige fotoquote:
''Barcalona is gonna win the championship....i tell ya men''quote:Op zondag 10 juni 2007 13:40 schreef EKterror het volgende:
Video met de doelpunten van wedstrijden van Real en Barca op chronologische volgorde
Zeer fraai doelpunt inderdaad. Nog even de man uitkappen en dan koelbloedig afronden. Ook mooi de aanval opgezet door Aimar..quote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die 2-1 van Zaragoza. De aanval én het afronden
.
Que locuraaa!!! Que locuraaaa!!!quote:
Zou handig zijn als ik Spaans kende.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Que locuraaa!!! Que locuraaaa!!!Het was idd een gekkenhuis! Wat een avondje voor de voetballiefhebber
![]()
![]()
Ik ga niet alles vertalen maar er wordt voornamelijk Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllll gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllll del Real Madriiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddd goooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllll de Van Nistelroyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.. Pieperdepieppieppiepepepepieirpepiep Tamuuuuuudooooooooooooooo Goooooooooooooooooooooooooooooooooooollll que wat een gekkenhuisssss!!!! Wat een gekkenhuissssss!!!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL de Raullllll Tamuuuuuudddoooooooooooooooooooooooooooo!!!! geroepen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Skwish het volgende:
[..]
Zou handig zijn als ik Spaans kende.Kan iemand wat stukjes vertalen wat er gezegd word?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:38 schreef WeebI het volgende:
volgens mij is het bij de tweede goal zo: Tamuuuuuuuuudoooooooooooooooooooo
en dus niet Tamuuuuuudooooooooooooooo, zoals jij stelt.
Ja maar kijk:quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef jojomen4 het volgende:
Maar het scheelt Barca 6 miljoen of ze 2de of 3de eindigen. Als ze mee moeten doen aan de voorrondes CL dan kunnen ze niet naar Azie.![]()
Klopt, foutjequote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef NY_Giant het volgende:
Sevilla krijgt alleen twee puntjes teveel in het eerste scenario
Vond je? vond ik reuze meevallen.. Die kieft is een grote Madrid fan heur..quote:Op maandag 11 juni 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ze waren trouwens weer eens vrij partijdig (voor Barça natuurlijk).
Alleen maar beter imo, die trip naar Azie werkte erg vermoeiend. Het liefts zo weinig mogelijk tripjes als het aan mij ligt.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef jojomen4 het volgende:
. Als ze mee moeten doen aan de voorrondes CL dan kunnen ze niet naar Azie.![]()
Nee ik bedoelde de commentator bij Madrid.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vond je? vond ik reuze meevallen.. Die kieft is een grote Madrid fan heur..![]()
En de centjes dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen maar beter imo, die trip naar Azie werkte erg vermoeiend. Het liefts zo weinig mogelijk tripjes als het aan mij ligt.
Ow, ik heb de wedstrijd van Madrid niet gezien, zapte er alleen om de 2 minuten even heen om de stand te zien..quote:Op maandag 11 juni 2007 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de commentator bij Madrid.
Dacht trouwens dat zowel Kees Jansma als Sierd de Vos voor Barça waren. Of is Sierd al weg bij Sport1?
Centjes zijn nooit verkeerd, maar die trip naar Azie pakte niet goed uit vorig seizoen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En de centjes dan?
Ik lees trouwens net in de Cobouw dat Camp Nou wordt uitgebreid naar 118.000Of is dit oud nieuws?
Maar niet dat het door een Nederlands bedrijf gaat gebeurenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Centjes zijn nooit verkeerd, maar die trip naar Azie pakte niet goed uit vorig seizoen.
Veel te veel reizen, ze hadden eerst al een trip gemaakt naar de USA..
Dat er een uitbreiding gaat komen is idd oud nieuws![]()
Dat is idd nieuws..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar niet dat het door een Nederlands bedrijf gaat gebeuren
Als spelers dit gaan zeggen gaat het meestal toch misquote:"Ik ga naar Mali," vertelt Diarra standvastig aan Radio Marca. "Real is zo goed als zeker van de titel, we spelen immers thuis."
Wat is je bron? Kan me niet voorstellen dat Diarra dit geroepen heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als spelers dit gaan zeggen gaat het meestal toch mis![]()
Maxi gaat jullie feestje verstieren..quote:
Die raakt geen pepernoot dit seizoenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maxi gaat jullie feestje verstieren..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |