SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met deze stand bij Real is Barca nog steeds koploper danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Amin, het is nog niet afgelopen kerel!Vamosssssss!!!!!
Ik zie Tamudo er zo ook nog 1 intikken.
Ze maken het dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Amin, het is nog niet afgelopen kerel!Vamosssssss!!!!!
Ik zie Tamudo er zo ook nog 1 intikken.
Valencia met 8, en Levante met 10 toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:38 schreef leroytje het volgende:
ow mijn God, bij Levante - Valencia, al 4x rood!
Beide teams met 9 man op het veld
Valencia toch met 8 man?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:38 schreef leroytje het volgende:
ow mijn God, bij Levante - Valencia, al 4x rood!
Sorry Valencia nog maar met 8man
Si.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:38 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Valencia met 8, en Levante met 10 toch?
valt wel mee hoor. Real is op dit moment sterker en ze verdienen wel een goal, maar hij wil der niet in. En de keeper is superbquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoor dat Zaragoza er helemaal doorheen zit en dat Real ze onder druk heeft. Dus die 2 goaltjes maken we nog wel.
Die krijgen er straks een van De la Pena om de oren!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:38 schreef AminBen het volgende:
Wat doet Barca?
Dat heb je al je in Madrid opgeleid word. Jammer dat die niks in z'n contract heeft staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Real is op dit moment sterker en ze verdienen wel een goal, maar hij wil der niet in. En de keeper is superb![]()
ik kan me ook nog wel een handsbal van Ruudje herinnerenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Madrileense kranten zullen wel uitpakken na de handsgoal van Messi mocht het zo blijven.
Die was nie beslissend.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik kan me ook nog wel een handsbal van Ruudje herinneren![]()
wat gebeurt daarquote:
WAT????quote:
niet echt.. madrid wint met gemak..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef denthemen het volgende:
omg, wat een ontknoping, volgende week gaat schitterend worden!
Raúl Gonzalezquote:
Sorry zegt ie dan! Whahahahahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:53 schreef AminBen het volgende:
De druiven zijn zuur , sorry jongens
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Je hebt volgende week nogquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef WeebI het volgende:
Ik heb twee glazen en een fles bier gesloopt van blijdschap
MIJN GOD HOE FUCKING HEERLIJK IS DIT
DIT VOELT NOG BETER DAN CHAMPIONS LEAGUE WINST (bijna dan)
Beter, beter, beter.. zeker na wat er allemaal is gebeurd de laatste jaren/maanden/minuten(quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef WeebI het volgende:
DIT VOELT NOG BETER DAN CHAMPIONS LEAGUE WINST (bijna dan)
Blurhg...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Na RKC-Ajax kan dit er ook nog wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |