Ze begint op Amanda te lijken met dat gepluk aan haar haar... of zal dat aan die extensions liggen?!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Lieke zit voor de zoveelste keer haar pony te föhnen.
En Amandelletje haar poesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Ik zit op een cap te wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef petraa het volgende:
Amanda staat haar kont te fohnen.
amnda is gewoon een vrolijke jonge meid en houdt van het leven, leuk toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?![]()
aaaaaahhhhh dit kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amnda is gewoon een vrolijke jonge meid en houdt van het leven, leuk toch.
ik vond haar gebabbel in thais-engels erg charmant
Das nieuw Regen Oberberende Bar Erg Ruige Tegelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh maar waarom heet hij dan Robert en geen blok beton ?![]()
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak en mening, dan zou deze wereld erggggggg saai worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Wat een held!quote:Verwisseling SMS nummers.
Ik zie dat op Huub's website per abuis onze SMS nummers zijn verwisseld.De juiste nummers zijn:SMS JAAP NAAR 1010, SMS HUUB NAAR 1011, SMS JAAP NAAR 1010
Bij ieder berichtje van jezelf lig je zeker in een deukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Nu ben ik de weg kwijt Hellup
Godsammequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................![]()
Kut de verkeerdequote:
Van 2 euro....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef milk-shake het volgende:
watheeft lieke een tutjurk aan ......waarom krijgt zij niks moderns om aan te trekken...altijd die jurkjes![]()
Mafdaaaiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................![]()
Nou meid. troost je, hier nog zo eentje - behalve Amanda dan - vind ik Lieke echt een leuk, stoer wijf!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Nu ben ik de weg kwijt Hellup
nee hoor, jij wel?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij ieder berichtje van jezelf lig je zeker in een deuk
hou zou misschien wel leuk zijn als hij de nieuwe miljonair zou wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
De site van Mitch staat ook niet meer gelinkt bij Japio.
Wel raar allemaal.
Zeker na dat gesprek van Mitch en Natasia donderdag en Eric die inplaats van personeel bewoner zei.
Toen zei Mitch nog je versprak je nu.
Ach, ze heeft vandaag voor het eerst dat haar, logisch dat je er dan wat vaker mee bezig bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou meid. troost je, hier nog zo eentje - behalve Amanda dan - vind ik Lieke echt een leuk, stoer wijf!
Huub bleeeeeeeeeeeert teveel, mag hem nog wel, maar Lieke vind ik steeds leuker en daar schaam ik mij niet voor, ik ben om![]()
(tot voor kort vond ik FwD en Scan een beetje sneu volk, met hun Lieke adoratie, sorry, maar ik vind haar nu echt leuk...........sterk ook!)
Onderdanenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Wel raar allemaal.
Zeker na dat gesprek van Mitch en Natasia donderdag en Eric die inplaats van personeel bewoner zei.
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Blijkbaar moet het chique staan ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef milk-shake het volgende:
watheeft lieke een tutjurk aan ......waarom krijgt zij niks moderns om aan te trekken...altijd die jurkjes![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Wel raar allemaal.
reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel even prettig vinden als het vanavond gewoon gezellig blijft.
Nou, ik niet hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel even prettig vinden als het vanavond gewoon gezellig blijft.
http://www.goudenmitch.web-log.nl/quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
http://www.mitchmasters.nl/weblog
Ik sneak af en toe even binnen.
Schenk eens wat drinken in voor je gasten!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik sneak af en toe even binnen.
Mierenneukerquote:
lieke moet broeken aantrekken, dan zie je die kanonkogels van kuiten niet zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Blijkbaar moet het chique staan ofzo.![]()
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor!
Gezellig is het bij mij thuis, de "gezelligheid" van de villa kan ik ff niet gebruiken!![]()
Zou ik ook leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hou zou misschien wel leuk zijn als hij de nieuwe miljonair zou worden![]()
Maar andersom niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Kingjaap.nl staat er nog wel.
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meidquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Amanda aast ook op een platencontract..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |