Nee is niet van Dellie, deze is normale lengte!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie geen reactie van Dellie.
Nee de jurk was eerst wit. Dan herkend ze het niet meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie geen reactie van Dellie.
Op het moment dat je dat zei.. hoor ik op TV .. 'This is SICK!'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ze spugen ook in eten, dat vind ik geen wapenstilstand.![]()
even erg, laat me raden, je komt uit een gezin van 15 kinderen en je moet zondag 3 x naar de kerk?quote:
dan wil ik niet weten wat ze allemaal tegen Lieke roepen als er geen wapenstilstand is.quote:
Ja en je moet weten ik heb zelf ook al 14 kinderen en ook zij moeten zondags 3x naar de kerk. Ze mogen alleen maar rokken dragen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
even erg, laat me raden, je komt uit een gezin van 15 kinderen en je moet zondag 3 x naar de kerk?
gezellig![]()
anders kan hij vanavond niet 'leveren'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
WB ligt dus gewoon te slapen, maar de streams daarvan laten ze dus niet zien.
Dellie zegt steeds: Lazy boyfriend of mine........en dan hoor je een hoop gekreun.
Eric lag ook al te slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
WB ligt dus gewoon te slapen, maar de streams daarvan laten ze dus niet zien.
Dellie zegt steeds: Lazy boyfriend of mine........en dan hoor je een hoop gekreun.
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Eric is nu alweer tipsy.
We hebben gewoon iets tegen Eric......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.
en zondag hoedjes, en je mag niet met de auto toch, ja lachen, dat is retro 60 jaar terug in de tijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en je moet weten ik heb zelf ook al 14 kinderen en ook zij moeten zondags 3x naar de kerk. Ze mogen alleen maar rokken dragen.![]()
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.
Ja eigenlijk wel, maar ik biecht gewoon wat vaker nu!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en zondag hoedjes, en je mag niet met de auto toch, ja lachen, dat is retro 60 jaar terug in de tijd
zielig voor al die kinderen die zondag geen tv mogen kijken
maar...is het kijken naar DGK dan geen zonde?
Huub en zuipen lijkt me helemaal geen goed idee met de sfeer die nu in de villa hangtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Japio en Huub zetten het op een zuipen. Dat kan nog wat worden met Japio vanavond.![]()
![]()
Juist wel, anders liggen ze weer om 11 uur in bedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en zuipen lijkt me helemaal geen goed idee met de sfeer die nu in de villa hangt![]()
Ik was ook ff Huub af, maar hij begint weer te stijgen bij mij. Lieke kon ik ook niet uitstaan, maar die stijgt ook nu. Jaap vind ik ook wel aardig, Amanda heb ik nooit als topper ingeschat en zal ik zeker ook nooit gaan doen. De rest ??? daar wil ik het niet over hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Nu ben ik de weg kwijt Hellup
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Nu ben ik de weg kwijt Hellup
Daar hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij gaat er vanavond wat gebeuren.... ik hoop een nieuwe miljonair... maar dat zal wel niet.....
Gisteren was de fontein wel aan. Hopelijk is dat een teken dat er vandaag een nieuwe komt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij gaat er vanavond wat gebeuren.... ik hoop een nieuwe miljonair... maar dat zal wel niet.....
Wist hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1
Prinses Amanda is haar naam
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1
Prinses Amanda is haar naam
Petraa das een blok beton waar je nu tegen praatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?![]()
Ik raak inmiddels een beetje gefrustreerd door dat nep gedoe.... Eerst slaan ze elkaars hersens in om vervolgens als een stel apen aan elkaar te zitten plukken....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
Wat een nep gedoe trouwens tussen Natasia en Erik. Dat geknuffel en gepluk aan elkaar walgelijk.
Ohhh maar waarom heet hij dan Robert en geen blok beton ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Petraa das een blok beton waar je nu tegen praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |