M'n gratis villa twv van 7.500.000 die gekregen heb is inderdaad waardeloos.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Gratis is het kleine broertje van waardeloos.
In de auto? Hands-free claxonerenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:41 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en trouwens, na de ene hype komt de andere hype. Wat gaat de opvolgende hype zijn dan? Moet je toch ook wel weten met je toekomstvisioenen?
In jouw belevingswereld mischien ja. Wat ik van het internet aftrek is kwalitatief vrijwel net zo goed, alleen het opslagmedium is anders.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Gratis is het kleine broertje van waardeloos.
bron?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef HAL9000S het volgende:
Autorijden is ook een hype trouwens... aangezien er meer mensen op hun fiets naar hun iPod luisteren
Als in, bevredigend?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
Wat een kuttopic.
Deus! Dat probeer ik juist de hele tijd uit te leggen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:56 schreef Noodly het volgende:
Internetten achter het stuur gaat een beetje moeilijk, hm?
Nee, je probeert al tijden duidelijk te maken dat je de nieuwe kloon van BHFH bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Deus! Dat probeer ik juist de hele tijd uit te leggen!
quote:
Als je jezelf wijsneus noemt, gebruik dan in ieder geval correct Engels.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef wijsneus het volgende:
fuck man - dit verdient zijn eigen kwaliteitstopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |