Vochtigheid binnen vs buiten kun je niet vergelijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef daanski82 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat ong. de luchtvochtigheid is in Enschede ? want de lucht in mijn slaapkamer voeld zooooo vocht aan.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef daanski82 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat ong. de luchtvochtigheid is in Enschede ? want de lucht in mijn slaapkamer voeld zooooo vocht aan.
Dat is volgensmij wel minder dan hoe het er gisteren voor vandaag stond.quote:
Dat hoop ik dan wel ja.quote:Vanavond trekken enkele regen- en onweersbuien ook over het midden en westen van het land.
Zeggen ze jaquote:
Ik denk altijd,als je niet in het rode gebied zit,heb jequote:Op zondag 10 juni 2007 12:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat kan ik hier eigenlijk precies uit af lezen?
Ik zit dus in Almelo, en daar is het donderpaarsquote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk altijd,als je niet in het rode gebied zit,heb je
kleine kans op onweer.Ik weet niet wat dat gele gebied betekent,maar daar zit ik dus in.
Groene gebied is helemaal geen onweer.
Zeg, dat concert was alleen voor Eindhovenarenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren tijdens concert van BLØF in Eindhoven gelukkig geen slecht weer gehad.
Nee ik weet het ook niet precies maar het is de beschikbare hoeveelheid energie ofzo. Dat wil niet zeggen dat er daar onweer ontstaat. Maar er zal daar wel makkelijker onweer ontstaan en heviger... zoiets is het volgens mij... en sowieso is de overgrote meerderheid van de onweersbuien die je op je kop krijgt niet in Nederland ontstaan, maar in onze buurlanden...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk altijd,als je niet in het rode gebied zit,heb je
kleine kans op onweer.Ik weet niet wat dat gele gebied betekent,maar daar zit ik dus in.
Groene gebied is helemaal geen onweer.
Hier erg grijsquote:Op zondag 10 juni 2007 12:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bewolking lost opnu bijna helemaal blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |