quote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik eis dat de mensen die de laaste dagen onweer hebben gehad, dat ik die voor dit jaar niet weer wil zien zeikensommige blijken na gister/eergister/daarna nog steeds niet genoeg te hebben gehad
ik kan me daar gewoon letterlijk boos om maken.
Lekker licht hebben wij het nogquote:Op zondag 10 juni 2007 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, hier in t westen is nog weinig boeiends gebeurd.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Het gaat hier nu echt loos. Stuk of 150 ontladingen per minuut![]()
Jij maakt je sowieso snel boos en dat moet je heul niet doenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik eis dat de mensen die de laaste dagen onweer hebben gehad, dat ik die voor dit jaar niet weer wil zien zeikensommige blijken na gister/eergister/daarna nog steeds niet genoeg te hebben gehad
ik kan me daar gewoon letterlijk boos om maken.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
Mijn mobiele telefoon was aan het knetteren daarnet![]()
nee het gaat nu rap donker worden.. schemerfase is aardig ingezet.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar nog?? Hier is het al 40 minuten pikdonker .
Dat weet ik wel, probleem is, dat de zuidelingen enorm gaan klagen als wij noordelingen weer eens de volle laag krijgen.........geef toe, ik heb de laatste dagen maar heel weinig gezeikt, en als het hier los gaat, dan hoor je iedereen klagen...ik hoop dat de hele zomer voor de zuidelingen de soep in gaat lopen, ik gun ze dat echt, iig voor de mensen die weer lopen te zeiken dat ze nog niet genoeg hebben gehad na al die onweer van deze week. Ga me dood lachen als vooral de winter voor hun niks gaat worden, en dat wij noordenlingen juist de volle mep krijgen (A)quote:Op zondag 10 juni 2007 22:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij maakt je sowieso snel boos en dat moet je heul niet doen![]()
Jouw portie komt ook wel weer hoor
Rustig aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, probleem is, dat de zuidelingen enorm gaan klagen als wij noordelingen weer eens de volle laag krijgen.........geef toe, ik heb de laatste dagen maar heel weinig gezeikt, en als het hier los gaat, dan hoor je iedereen klagen...ik hoop dat de hele zomer voor de zuidelingen de soep in gaat lopen, ik gun ze dat echt, iig voor de mensen die weer lopen te zeiken dat ze nog niet genoeg hebben gehad na al die onweer van deze week. Ga me dood lachen als vooral de winter voor hun niks gaat worden, en dat wij noordenlingen juist de volle mep krijgen (A)
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef kree het volgende:
Lijkt erop dat het zuidwesten ook weer wat onweer krijgt
Jij hebt het weerwoord-virus goed te pakken zie ik wel. Zo gaat het daar constant, hè?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, probleem is, dat de zuidelingen enorm gaan klagen als wij noordelingen weer eens de volle laag krijgen.........geef toe, ik heb de laatste dagen maar heel weinig gezeikt, en als het hier los gaat, dan hoor je iedereen klagen...ik hoop dat de hele zomer voor de zuidelingen de soep in gaat lopen, ik gun ze dat echt, iig voor de mensen die weer lopen te zeiken dat ze nog niet genoeg hebben gehad na al die onweer van deze week. Ga me dood lachen als vooral de winter voor hun niks gaat worden, en dat wij noordenlingen juist de volle mep krijgen (A)
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef JohnFoK het volgende:
In TWente geeft de brandweer net via p2000 grip 2!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |