Vandaar dat je die zwarte afgaan wil?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Nu moet ik weg, mijn vriendin staat te zwaaien en roept mij reeds toe. Ik krijg niks lekkers want de rode zee sloeg weer toe![]()
walgelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:58 schreef Rib-i het volgende:
Nu ze haar "A" heeft denkt ze dat ze geen topics meer hoeft te openen
Je had ook voor tomatensoep met balletjes kunnen kiezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Boerengroentesoep en zwarte afghaan![]()
Nu moet ik weg, mijn vriendin staat te zwaaien en roept mij reeds toe. Ik krijg niks lekkers want de rode zee sloeg weer toe![]()
Je weet zelluf![]()
Iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:02 schreef hicham het volgende:
Neeh, deze blijf open want -XX- moest weer rebels een kankerTT gebruiken
OMGquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Rib-i het volgende:
Ik probeerde met stroop FOK MC op een pannekoek te schrijven maar dat gaat niet, stroop loopt uit en het wordt 1 grote vlek
Deze TT is alles maar niet waar!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:02 schreef hicham het volgende:
Neeh, deze blijf open want -XX- moest weer rebels een kankerTT gebruiken
Heb ik nou ook altijd last van als ik Fok MC wil schrijven op -XX- der buikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Rib-i het volgende:
Ik probeerde met stroop FOK MC op een pannekoek te schrijven maar dat gaat niet, stroop loopt uit en het wordt 1 grote vlek
En ik maar denken dat iedereen uit Winkel een arrogante zak wasquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik nou ook altijd last van als ik Fok MC wil schrijven op -XX- der buik
Eerlijk zullen wij alles delenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit topic is alleen zichtbaat als je erin hebt gepost
Flauw he "+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |