Ik kan je 100% garanderen dat ik dat nooit gezegd heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als er iemand slijmt ben jij het wel.................. peter ik mis je, peter foei, lean kusje, veulertje kus, day smak, avonnen is de liefste![]()
Heequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef Talitha het volgende:
Maar eerlijk gezegd durfde ik geen risico te nemen en heb dus opnieuw geinstalleerd.
let wel jappie dat je de kopie buiten programfiles plaatst anders gaat hij ze bijden upgraden denk ik en ben je je orgineel kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...
Maar indien gekopieerd werkt het dus net zo goed als ik je tenminste goed begrijp en kan ik verder gaan met: "hieroverheen installeer je de expansion" ?![]()
Indien ja..doet ie dat uit zichzelf of wijst het op zijn minst zichzelf ? [afbeelding]
Ik heb het origineel buiten programfiles...en ook de kopie was ik niet van plan in mijn programfiles te plaatsen...levert dat een probleem op denk je ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
let wel jappie dat je de kopie buiten programfiles plaatst anders gaat hij ze bijden upgraden denk ik en ben je je orgineel kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De lamme leidt de blinde...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee [afbeelding] ...dit klinkt me bekend in de oren...lets retry, shall we?
.... [SC # 130] 2 lurq or not 2 lurq...
Inmiddels is dat overbodig geworden las ik....hee noedels![]()
![]()
volgens mij moet je het orgineel laten staan en de kopie in n andere map plaatsen hij gaat t oringeel updatenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het origineel buiten programfiles...en ook de kopie was ik niet van plan in mijn programfiles te plaatsen...levert dat een probleem op denk je ?
Dan zal het waarschijnlijk geen probleem worden...mijn origineel heb ik ook nog nooit in progfiles gehad......alles wat ik van het inet haal komt mooi niet! op mijn C schijf...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
volgens mij moet je het orgineel laten staan en de kopie in n andere map plaatsen hij gaat t oringeel updaten
Waar zijn jullie toch allemaal weer mee bezig? Is dat WoWgedonder nog niet afgelopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk geen probleem worden...mijn origineel heb ik ook nog nooit in progfiles gehad......alles wat ik van het inet haal komt mooi niet! op mijn C schijf...![]()
Zo te lezen krijgen ze het niet eens geïnstalleerd!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar zijn jullie toch allemaal weer mee bezig? Is dat WoWgedonder nog niet afgelopen?
Dat gaat nog wel ff door vrees ik...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar zijn jullie toch allemaal weer mee bezig? Is dat WoWgedonder nog niet afgelopen?
ok, maar neem eens je eigen mening aan ! Met iedereen kussen uitdelen werkt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat ik dat nooit gezegd heb.
Kan ik nu weer gewoon buiten het gezeik gehouden worden?
Wil je wilde neuk sex met me ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef Jappie het volgende:
Kga ff kofiie zetten en dan kom ik terug om te lezen wie er nog meer op de pijnbank zijn gelegd door KZ![]()
En jij....en jij...urm............en jij bent nog te stom om te begrijpen dat Nick een grapje maakte met zijn slotje post...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Zo te lezen krijgen ze het niet eens geïnstalleerd!![]()
Uiteraardquote:
Is dit een afwijzing ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...maar tussen willen en de daad ligt route66 met op elke mile een hongerige grizzly.
![]()
topquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
Zo.... boodschappen gedaan, telefoon een firmware update gegeven... onder het genot van een paar kopjes cappuccino bijgekletst met de ouwe knarren in de kroeg, dus weer helemaal op de hoogte van het algemene oude knarren beeld over het weer, Paris Hilton en het plan roken in de horeca te verbieden per 1 juli 2008....
En hoe is het hier??
Leandra !!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
Zo.... boodschappen gedaan, telefoon een firmware update gegeven... onder het genot van een paar kopjes cappuccino bijgekletst met de ouwe knarren in de kroeg, dus weer helemaal op de hoogte van het algemene oude knarren beeld over het weer, Paris Hilton en het plan roken in de horeca te verbieden per 1 juli 2008....
En hoe is het hier??
Rook jij ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
het plan roken in de horeca te verbieden per 1 juli 2008....
En hoe is het hier??
Je moet eens weten wat ik allemaal geinstalleerd krijg. Ik ben een prima PA.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Zo te lezen krijgen ze het niet eens geïnstalleerd!![]()
Nah was nieuwsgierig over het rook beleid in de kroeg (2008).. Je komt daar graagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet...... ik stop regelmatig een paar maanden....
Maar ik ben dus een roker.
Dat klinkt goed ...quote:
Ik ben ook een prima Pa...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal geinstalleerd krijg. Ik ben een prima PA.![]()
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat het ineens voor de hele horeca geldt, voor hotel en restaurant kan ik het me nog voorstellen, maar in de gemiddelde kroeg of discotheek vind ik het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah was nieuwsgierig over het rook beleid in de kroeg (2008).. Je komt daar graag. Ikke ook maar als ik niet meer mag roken zou dat zwaar kut zijn. Wellicht is hier een apart forum voor.
Lijkt mij vrij consequent in dit geval...sta roken toe daar waar je weet dat mensen er speciaal voor naartoe gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
Wel typisch Nederlands dat de coffeeshops weer uitgezonderd worden.... laten we vooral iets wat toch al niet wettelijk toegestaan is, maar wel gedoogd wordt nog een extra uitzonderingspositie geven als het om het rookbeleid gaat
Lievzusje, ik heb expres nog geen uitspraak gedaan of kant gekozen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok, maar neem eens je eigen mening aan ! Met iedereen kussen uitdelen werkt niet![]()
Ik ga ook naar de kroeg om sigaretten te halenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij consequent in dit geval...sta roken toe daar waar je weet dat mensen er speciaal voor naartoe gaan.![]()
Was it me?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok, maar neem eens je eigen mening aan ! Met iedereen kussen uitdelen werkt niet![]()
Helemaal mee eens maar kroegen ?? ... Please laat me roken. En cofeeshops loop ik aleen in en uit. Bah het leven word me opgelegdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat het ineens voor de hele horeca geldt, voor hotel en restaurant kan ik het me nog voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |