Hahaha, dat kleine juffie begint ondertussen al aardig te wennen aan dat zware ding hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef ralpje het volgende:
[..]
Af en toen was ik wel bang dat dat kleine juffie voorover zou vallen met die grote 70-200
Dat bedacht ik me ook toen ik thuis was. Punt is: ik wil een 70-200. Of het nou een Sigma of een Canon wordt, dat is nog ff een twijfel. Maar jouw foto's gaan me over de streek trekkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hahaha, dat kleine juffie begint ondertussen al aardig te wennen aan dat zware ding hoorZijn wel vergeten hem nog effies op jouw camera te schroeven...
Dat heb je snel gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef ralpje het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook toen ik thuis was. Punt is: ik wil een 70-200. Of het nou een Sigma of een Canon wordt, dat is nog ff een twijfel. Maar jouw foto's gaan me over de streek trekken![]()
Edit:
Zo, de eerste quick-and-dirty meuk staat online: http://www.radiobeverwijk.nl/index.php?p=2205&more=1
Nu ff doesjen en een pizza in de oven donderen, straks verjaardagje doen
Wat viel er tegen danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef Ynske het volgende:
vandaag in delft geweest...
maar t viel behoorlijk tegen
We hebben welgeteld 2 groepjes gezien die iets deden, maar echt interessant was t niet. daarbij enorm bewolkt.quote:
Het weer zat niet mee, maar dat viel me in Den Haag nog alleszins mee eigenlijk. En dat je maar twee groepjes hebt gezien, kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Het programma ziet er vrij druk uit. Mogelijk dat ze op andere lokaties warenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 groepjes gezien die iets deden, maar echt interessant was t niet. daarbij enorm bewolkt.
http://www.mooiweerspelen.nlquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef prupke het volgende:
Wat was er te doen dan in delft ?
ach, mijn ervaring was na t programma bekeken te hebben, en daar rondgelopen te hebben dat ik er waarschijnlijk een te hoge verwachting van had. Maakt verder niets uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het weer zat niet mee, maar dat viel me in Den Haag nog alleszins mee eigenlijk. En dat je maar twee groepjes hebt gezien, kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Het programma ziet er vrij druk uit. Mogelijk dat ze op andere lokaties warenEr waren vijf lokaties verspreid door de binnenstad.
Dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, mijn ervaring was na t programma bekeken te hebben, en daar rondgelopen te hebben dat ik er waarschijnlijk een te hoge verwachting van had. Maakt verder niets uit.
Goedemorgen nieuwquote:
Leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |