Hij heeft een mes of lepel die lieke gebruikte bij het kooken afgelikt toen Lieke even niet keek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zei dat dan?
Eric zegt net dat hij een extra toevoeging in het eten van Lieke heeft gedaan.
De regel dat er niet met het eten geklooid mag worden moeten ze gewoon handhaven.. wat een belachelijk gedoe!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zei dat dan?
Eric zegt net dat hij een extra toevoeging in het eten van Lieke heeft gedaan.
ik verstond ook; net extra 'eric' toegevoegd, dus ik dacht dus ; speeksel. Dat past dus wel bij jouw waarneming.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij heeft een mes of lepel die lieke gebruikte bij het kooken afgelikt toen Lieke even niet keek.
Ik dacht eerst van dat zal ik me wel verbeelden, maar nu dit zegt geloof ik toch wat mijn ogen zagen.
Dit kan toch niet ????????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef Starlie het volgende:
Getverdemme, hoor ik nu goed dat dat broodje waarop Amanda haar vieze roggel op heeft gedaan nog opgegeten is ook?!![]()
Ja de redaktie is wat traag van begrip en gaat haar agteraf pas zeggen dat het niet mag, maar ja het is het Ban groepje he.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef Starlie het volgende:
Getverdemme, hoor ik nu goed dat dat broodje waarop Amanda haar vieze roggel op heeft gedaan nog opgegeten is ook?!![]()
Mijn verbazing groeit met de dag. Ik geloof echt af en toe niet waar en waarom ik kijk naar dat tuig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij heeft een mes of lepel die lieke gebruikte bij het kooken afgelikt toen Lieke even niet keek.
Ik dacht eerst van dat zal ik me wel verbeelden, maar nu dit zegt geloof ik toch wat mijn ogen zagen.
Ach wijffie, geniet er lekker van en vergeet dat tuig. Eet ze.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo uiteten, maar als ik dit allemaal lees, vergaat me de trek.
Misselijke streken.
Amanda loopt vanavond stage in het restaurant waar je gaat etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo uiteten, maar als ik dit allemaal lees, vergaat me de trek.
Misselijke streken.
Heeft Bean nu weer met het eten lopen kloten ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach wijffie, geniet er lekker van en vergeet dat tuig. Eet ze.![]()
En dan mogen we nog blij zijn dat het geen andere lichaamssappen betrof...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:17 schreef 2live het volgende:
[..]
ik verstond ook; net extra 'eric' toegevoegd, dus ik dacht dus ; speeksel. Dat past dus wel bij jouw waarneming.
Amanda heeft erop gespuugd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Bean nu weer met het eten lopen kloten ?
Tja moeilijk om hand in eigen boezem te steken!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Eric zijn HLJ schorriemorrie en leveren de smerigste streken![]()
HELLUP.![]()
Gewoon mute dat groepje, helpt echt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Eric zijn HLJ schorriemorrie en leveren de smerigste streken![]()
HELLUP.![]()
Lees een klein stukje terug, het staat nog op deze pagina.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Bean nu weer met het eten lopen kloten ?
Ja heb ik gedaan, maar ik dacht/begreep dat ze een waarschuwing kreeg omdat ze vanmiddag in het eten had lopen spugen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees een klein stukje terug, het staat nog op deze pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |