yep, 48 uur.quote:
-Nquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik waardeer iedere cosser die de moeite neemt een cos te openen met de daarbij behorende handelingen. Mij lukt het niet hoor. En disana lukt het prima!
dussssss IK PROOST OP DISANAN!![]()
![]()
![]()
Dat ging niet over de vuurwerkramp maar over zware onweersbuien toen in Enschede.quote:
Proost, ik neem een wit wijntje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik waardeer iedere cosser die de moeite neemt een cos te openen met de daarbij behorende handelingen. Mij lukt het niet hoor. En disana lukt het prima!
dussssss IK PROOST OP DISANAN!![]()
![]()
![]()
Dit matcht prima bij haarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:49 schreef Desii het volgende:
Wanneer geven ze Lieke nou eens leuke kleren.... dit is weer helemaal nix
Je kunt gewoon je tekst wijzigen in het vakje zelf waar de tekst staat.quote:
oh, okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ging niet over de vuurwerkramp maar over zware onweersbuien toen in Enschede.
tjah maar als het er al staat wordt het lastig.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Je kunt gewoon je tekst wijzigen in het vakje zelf waar de tekst staat.![]()
Nee hoor, je kunt met dat knopje je tekst wijzigen, probeer het maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tjah maar als het er al staat wordt het lastig.....
En wie is Disana???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:06 schreef Pazzop het volgende:
Waarom zijn er maar twee streams zonder zombies?
Niet zo zeer BEAN, in dit geval vooral nicht Eric ........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
OT maar weer.
Lieke baalt ervan dat BEAN de champagne heeft opgedronken die zij had besteld. om te proosten op de verjaardag van haar vader, die vandaag jarig is.
Hoe typerend weer voor BEAN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |